Gå til innhold

Fant ikke noe hjertlyd i uke 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt?

Er 3. gangs gravid,og alltid funnet hjertelyd fra uke 11..

Har blødd litt også,så bekymret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Da jeg var hos legen min i uke 12+ , så ville ikke han høre etter hjertelyd,fordi det var så tidlig,og kan være veldig vanskelig å finne,og dermed bare bekymre meg hvis vi ikke fant den!!Så det er altså helt normalt,at den er vanskelig å høre!!

Blødninger sies det jo at er helt normalt at vi kan få fra nå av og i ukene fremover..

men er du bekymret,så ta kontakt med legen din! Bedre å bli undersøkt og få et svar,enn å engste seg unødvendig!!

lykke til ;)

Skrevet

ja det vill eg tru,,, eg hørte den i uke 12 med nr 1, men ikkje før uke 15 med nr 2 som eg no bærer under hjertet :D er så varierende det der.

men er du veldig bekymret bør du ringe jordmor, hjelper ofte og snakke med fagfolk :)

lykke til.

Skrevet

hei du!

tror det er helt normalt:)) jeg er også i gang med nummer tre, og har hatt legekontroller før uke 12 begge gangene tidligere( og funnet hjertelyden...)

mens nå har jeg ikke time før fullgåtte 14 uker. Har prøvd selv med sånn doppler... og klarer ikke å finne noe altså... Nå sier jo alle leger at det ikke er grunn til bekymring på akkurat det området heldigvis.

Men hvorfor ikke bare bestille en UL time for å berolige da? Tvitvi:))

Skrevet

Heisann,

Det er helt vanlig. Jeg var på kontroll i uke 13, legen hørte etter, men fant ingen ting. Da hadde jeg faktisk allerede kjent liv (2. gangs), og nå er jeg i uke 19 med masse liv - så ta det helt med ro, det er veldig individuelt når det kan høres:-)

Skrevet

jeg hørte i uke 10!!! faktisk, men førstemann, men ikke før uke 15 med nummer 2:) eller, hadde ikke prøvd før med nummer 2 heller da så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...