Beate79 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Må bare spørre... Jeg er nå i følge egen termin 4 dager over og i følge UL termin 2 dager over... og skjønner at slik kan jeg nok gå en god stund fremover... (ingen tegn på at noe skal starte med det første). Jeg har et kjempe problem med å fylle dagene med aktivitet... For det første så føler jeg meg lat og får kjempe dårlig samvittighet om jeg ikke gjør noe men samtidig merker jeg at jeg er veldig tiltaksløs. Jeg kjeeeeeeeder meg! .... og humøret detter...
Jahoo Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hva med å begynne å fylle fryseren med godsaker? Tenker i alle fall at jeg kommer til å bake endel når det nærmer seg.. Tiden for eplekake og mos nå..
Trejenter? Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Samme her, men prøver å planere minst en ting per dag. Er 7 dager over ul.termin i dag. Var på besøk hos en gammeltante i går, i dag skal jeg til nabobygda med svigermor på shopping, i morgen er det legetime. Onsdag - vet ikke, torsdag -vet ikke, fredag skal til sykehuset for overtidskontroll... Kjedelig å vente..
Trejenter? Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Ja kanskje bake mere begynner tære på det jeg har i frysern
snart nr3 Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Hei! Bake er en god ide, hvis du gidder!! Jeg skal oppgradere albumene til mine to barn, så nå sitter jeg å venter på at 500 bilder skal bli lastet opp til eurofoto.... men har god tid jeg, har enda 10 uker igjen, og har vært sykemeldt fra uke 5. forstår hva du mener med å få dårlig samvittighet når man er hjemme uten å gjøre så mye, men jeg er komt over det forlengst!! Det er nok bare å vente, du har ikke så lenge igjen nå, helt sikkert :-) Lykke til.
h.hippo Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Kjenner meg igjen her.. Men jeg prøver å skyve alle tanker unna, og gjøre det som kroppen "tillater".. Det gagner vel ingen å være utslitt før fødsel, så vi må jo bare lytte til signalene.. Maler noen få planker innimellom, ser en del gamle filmer, surfer på nett, vasker litt her og der, men orker ikke tanken på noen storrengjøring, selv om det trengs.. Kjeder meg litt, men det er kanskje greit å kjenne litt på den følelsen også, før det dukker opp ei lita ei, som skal "bruke opp" mesteparten av tida mi;-) 3 dager til termin, så får vi jo bare se.. er da ikke mer enn drøyt 14 dager, til jeg har snuppa hos meg uansett!!
AngryBird Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Leser litt bøker, surfer masse på nett, baker litt, vasker litt, trener litt, koser meg med voffsene. Alt ettersom hva jeg orker og gidder. Prøver å bremse tiden litt, går unna så det holder!!
Beate79 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2009 Tusen takk for hode tips :0) I morgen blir det baking! Oppgradering av album var heller ingen dårlig ide... det er jo kjempe koselig!!
Beate79 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2009 hehe... mente selvfølgelig gode tips :0)
Familie på 4. Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Har sovet på sofaen idag Tenkte å gå meg en langtur innen jeg henter gutten min på skolen.. Har hatt en litt hektisk helg og sovet dårlig inatt. Har litt lyst å føde snart men sitter kun med kynner dygnet rundt føles det som.. Men skal nyte den siste tiden å ikke gå rundt å surre..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 Det er fortsatt nesten 3 uker til min termin, men har så himla mye som skulle vært gjort. Selv om permisjonen min startet først i helga, så har jeg hatt masse fri fra jobb, fordi jeg har sluppet å gå nattevakter. Til helga er det 2 uker til termin og har enda ikke pakket noe fødebag, ikke satt opp senga til babyen (skal males først), ikke vasket alle klærne til baby, ikke installert bilsete, og huset ser ut som en bomba horehus (unnskyld uttrykket). Men jeg har rett og slett ikke energi. Lå i senga i 3 timer isted med hodet fullt av stress og var veldig trøtt. Jeg begynte nesten å grine fordi jeg ble så frustrert over det lave energinivået, og at jeg attpåtil ikke kunne få sove. Ellers sitter jeg på ræva og klaprer på det her tastaturet dagen lang. tror det må være et magnetfelt mellom mine fingre og tastaturet. Jeg føler meg sår i rompa så mye jeg sitter i sofaen. Har blitt så ille nå, at jeg må bare sitte på en rompeball for tiden. Burde jeg ta hintet om å finne på noe annet å gjøre?? Jeg prøver å gå meg en tur innimellom, men får da sånn skikkkelig kynnere når jeg går. Det strammer så voldsomt at jeg må gå museskritt, så da blir det ikke akkurat lange turen. Ellers prøver jeg å rydde i smårot, som ellers har vært stuet bort i et skap, i en bod eller andre ting. Er tungt å mote seg opp til å gjøre sånt, men hu-hei som det går når jeg først er i gang. Leser i blader, laster ned musikk og lytter til den. Spiser veldig mye. Tenkte å begynne å skrive brev til fødeavd om mine ønsker og tanker til fødsel. Så var planen min å bestille ting og tang fra panduro hobby, men ser ikke noe til at den katalogen kommer i posten. Er jo snart 1 mnd siden jeg bestilte høstkatalogen, og nå er det en uke siden jeg bestilte høstkatalogen på nytt. Synes ikke det er det samme å sitte på nettet og lete igjennom hva jeg ønsker å bestille. Er mer kos med katalog Huffda, følte at dette ble et syteinnlegg. Skrev nettopp et positivt innlegg på en annen tråd, så sikkert derfor jeg ble så negativ nå. Det er vel stort sett bare fantasien som setter grenser. Iverstefall kan man finne seg et artig spill på nettet, som man kan bli hekta på. Jeg synes det er sprøtt at når jeg er i jobb og ikke har fullt så mye fri, så bare ønsker jeg meg masse fri så jeg kan få gjort ting, som jeg aldri får tid til ellers. Mens nå som jeg har ubegrenset med fritid, så sitter jeg bare her da, og lar alt gå meg hus forbi... Ha en fin dag
Linkipinky Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 Scrapbooking =) Det er kjempemoro, pluss at timene flyr avgårde!
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 21. september 2009 #13 Skrevet 21. september 2009 Jeg har sterk bekkenløsning, så det er begrensa hva jeg kan gjøre. Men så lenge jeg tar det i eget tempo og gjør litt hver dag, så går det fint. Lag deg et ark der du skriver ned alt du har lyst til å gjøre. Jeg har mange ting på lista, eks; bake, rydde og organisere i hele huset (har flyttet for en stund siden, men pusser opp og ting må stadig reorganiseres og ordnes, bestille bilder og lage album for de siste 2,5 årene, vaske litt, handle litt, gå på kafe, lese bøker, surfe på nett, sy litt på klær som har ventet i en evighet, osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå