mammae:-) Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Litt usikkert på hvilken av de jeg skal kjøpe i år, liker begge dressene godt. Men min 5 åring har begynt og slite veeeeldig på klærene. og da er vel kanskje troll mer slitesterk en reima... Flere med erfaringer? evt andre dresser som er slitesterke???
Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Reima Tec + (viktig å få med plussen) skal være svært slitesterk, så vi prøver denne i år. Er spent på hvor bra den er, men materialet den er laget i skal visst nok være samme som de bruker på arbeidsklær til yrker der de må ha svært slitesterke klær. Så nå at prisforskjellen mellom med og uten + bare er 200-300 kr, men uhyggelig dyre er de uansett. Generelt er jeg veldig glad i Reima ikke minst fordi de er 100% vanntette, det glatte foret og lettheten i stoffet.
Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg foretrekker Troll. 2 dresser i en og mer slitesterk enn Reima.
HTC Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Jeg har kun prøvd Troll, Reflex og HH Troll er kjempebra! De andre duger mest som ekstradresser
mammae:-) Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 reimatec + har vi og den er kjempebra og veldig slitesterk, men den finnes vel bare i vinterdress... ville ha en litt tynnere dress:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Jeg tok "vanlig" Reimatec (ikke den med pluss bak) i fjor til min da 3,5åring og den var ikke slitesterk nok i alle fall, så om du velger Reima (som jeg alltid har vært fornøyd med før) så ta den med + bak selv om den er dyrere. Kjøpte Troll på salg i fjor, og så langt er jeg veldig fornøyd (brukte den som reservedress i fjor vinter siden den var litt stor, og som vår/høstdress etter det) - føler jeg har fått mye dress for pengene i og med at hun kan bruke den både med og uten fòr. Og størrelsesmessig ser det ut til at hun kan bruke den lenge også. Kan anbefales!
Gjest thricane Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 vi går 4 sesongen i møte med trolldress. er superfornøyd, den kan brukes både som høst/vår dress og vinterdress. har ikke opplevd at det har gått hull i de to tidligere dressene, men den holder ikke tett i våt snø på andre året, da må man ha en regnbukse på utsiden. sønnen min er av typen jeg må kjøpe arbeidsukse til eller regne med lager hull i buksene etter noen få uker.
Ksenia & Anjem Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Reimatec + eller ticket to heaven. troll likte jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå