Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, og gratulerer med alle nye babyer og til alle gravide!

En stund siden sist jeg var her, Jenta vår er like over 3, minsten har akkurat rundet et år, og jammen begynner jeg ikke å få lyst på en til...

Kona er ikke i tvil, vi er ferdige med å få barn!

Hmmmm......

Må i alle fall klare holde meg borte fra BIM om denne dragningen til Stork skal gi seg ;-)

Har reservert doser nok til minst ën til...

Hvor lenge skal vi beholde stråene?

Føles umulig å ta det endelige valget og selge de nå.

Hva tenker dere der ute om "lagrene" dere har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, artig å lese om flere... Størstemannn er 3, minstemann faktisk bare et par mndr (!), og jeg klarer ikke slå meg til ro med at vi har fått vårt siste barn. Kona er sjokkert og overrasket over at jeg allerede nå tenker på fler, men stiller seg ikke avvisende til idéen.

Da vi fikk det første barnet trok det lang tid før vi tenkte på hvorvidt vi ville ha flere, men lysten kom gravis. Ønsket om søsken til jenta vår var en vikitg faktor. Mens jeg var gravid med nr to var jeg hellig overbevist om at dette var siste gang, og at når barnet var født ville vi føle oss fornøyd, men jeg vil altså ha flere. Om det blir et tredje barn får tiden vise, men jeg klarer ikke på noen måte å si at vi IKKE skal ha flere.

Vi har også noen strå stående, og det er ikke aktuelt å selge de for å si det sånn!

Blir spennende å se callmebecka, og vi forblir tobarnsmøre eller om trangen til fler tar over og vi ender med tre. Uansett, lykke til!

Skrevet

Veldig deilig at det er flere av oss!

Folk rundt meg tror jeg er gal når jeg sier det hadde vært fint med en til, og jeg klarer bare ikke skjønne hva som er så rart med det?

Hmmmm....har nok litt jobbing med kona å gjøre, ikke sikker på at det går, men skal i alle fall beholde stråene....

Gratulerer med nummer to!!!!

Håper du har en deilig barseltid!

Det har du vel mest sannsynlig siden du allerede tenker på neste ;-)

(har jeg rett i at datteren akkurat er fylt 3? Prøver skjønne om jeg vet hvem du er...)

Skrevet

Jeg har en gutt på 8 mndr og har også lyst på en til. Er singel jeg da, så det er jo mer sjokkerende for omgivelsene at jeg vil ha en til. Kan ikke fatte at noen er sjokkert over dere som er i parforhold ønsker flere? Det er da utrolig vanlig å få tre, eller enda flere barn for den saks skyld, nå for tida. Har ikke bestemt meg ennå, må jo prøve å jobbe først og se hvordan det går-det aner meg at det er det som blir den største testen for meg. Gruble gruble :-)

Skrevet

Dette kommer til å bli en "problemstilling" for meg også etterhvert. Vil gjerne at datteren min skal få søsken, samtidig som jeg gjerne selv vil ha flere barn. Men å være alene med 2 stk... (dersom ikke drømmemannen skulle dukke opp da om ikke så alt for lenge).

Noen som har erfaring med å være alene med flere enn ett barn???

Gruble, gruble her også. Selv om jeg kun skal kose meg bare med jenten min en god stund ennå :-)

Skrevet

Herlig at det er flere av oss!

Ja, jenta er rett over tre nå, men jeg tror ikke du vet hvem jeg er, callmellbecka. Jeg har ikke vært spes aktiv her inne, bare i ny og ne, og mest da vi holdt på med nr en.

Barseltiden denne gangen er deilig, deilig! Det var den jo i grunn sist også, men da hadde jeg liksom ikke vett til å nyte det på samme måten som jeg gjør nå. Dessuten vet jeg jo også at det er supert med små babyer, men også velig gøy ettersom de vokser til. Så samtidig som jeg nyter nuet gleder jeg meg til det som skal komme også. Trodde aldri jeg skulle bli så "småbarnsfrelst", er liksom ikke typen til det, men jammen er det det herligste, morsomste og fineste jeg har vært med på! Og jeg som lenge tvilte på om jeg ville ha barn overhodet- i dag spør jeg meg hva i all verden det var jeg lurte på! Smarteste vi har gjort noen gang! Og nå vil jeg ha fler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...