tassen til mamsen Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Gutt på 9 1/2 mnd som driver og tar seg til ørene spesielt når han begynner å bli trøtt og når han våkner på natta. Noen som vet om det er vanlig eller om han gjør det fordi det gjør vondt?
Tante Gustava Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Mini tar seg alltid til ørene når han er trøtt i alle fall.
...♥... Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Det gjør jenta mi også! Hun "slår" seg selv på ørene når hun begynner å bli trett.. Men jeg tror nok ikke hun har vondt, for hun gliser som bare det når vi ser på henne! Vet ikke hvor vanlig det da, men jenta her gjør det ganske ofte ja..
*En rosa og en blå* Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Typisk tegn på at tulla her er trøtt, hvertfall! Noen ganger blir ørene helt rød, så mye "fikler" hun med dem...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Min har gjordt dette lenge, har vært hos legen å sjekka, og det var ingenting:)
Emma&Adrian Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Lillegutt her tar seg og alltid til ørene når han er trøtt,pluss når han koser seg når jeg ammer han
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Tulla vår tar seg også mye til ørene, spesiellt på kvelden. Hun er spesiellt ille rett før det kommer tenner, og når hun er litt tett i nesa. Er visst vanlig at de tar seg til ørene når tennene kommer, det kan visst kjennes ut som det er der de har vondt pga nerver i klem og at isingen går langs beinet eller no? Og tennene kjennes jo ofte best på kvelden... Og noen gjør det hvis de har ørebetennelse, men da vil de nok være merkbart sutrete også vil jeg tro, og ofte få feber. Vi har også fått sjekka ørene til tulla vår, men de var helt fine, selv om ørene er helt røde frdi hun drar så mye i dem! Lugger seg i håret også hun stakkar, tullejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå