Gå til innhold

Synes dere dette er uakseptabel oppførsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har surra litt med en fyr. Fredag kveld klina vi - han tok initativet. Lørdag møttes vi på fest der han kjente alle, jeg få. Han dansa og prata litt med meg etter at jeg hadde tatt initativet, så forsvant han først avgårde med ei jente, for senere å sette seg sammen med ei annen og holde rundt henne og holde henne i hånda. Bare gikk jeg! Morningen etterpå er han sur på meg og nå kan han ikke fatte hvorfor jeg har gitt han beskjed om å la meg være i fred...

Herre jemen sier jeg bare! Det kan da virkelig ikke være SÅ ufortsåelig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næsjda, det er jo åpenbart for enhver at du er er dårlige, sjalu og barnslige nyheter. Fatter ikke problemet hans.

Skrevet

Nå syns jeg du tilegner mannfolk alt for mye vett og forstand. Du må da forstå at de er enkle vesner. Alt han fikk med seg av festen var at den var bra og mange fine damer.

Skrevet

Om man surrer med en fyr, så er det vel ikke dermed sagt at man har noen "rettigheter" på han. Hvis du ikke har gitt et klart inntrykk for at du gjerne vil noe mer enn å kline litt så skjønner jeg godt at han er sur jeg.

Hvis dere begge også kjente alle som var på denne festen, så kan vel mange av jentene der betegnes som hans venninner og da kan dette være mer vennskaplig enn det du tenkte der du stod litt brisen å så på at han holdt rundt ei jente.

Jeg tenker det hvertfall slik at menn er rare dyr og at de gjerne må ha inn ting med teskje. Hvis det egentlig er slik at du liker denne mannen, så er det vel bedre å svelge et par kameler og heller si det som det er?

"Hei. Du, jeg vet jeg sendte deg en skikkelig barnslig melding, men det har seg faktisk slik at jeg ble litt sjalu når jeg så deg henge med andre damer. Ville heller dra deg med inn i et hjørne selv :)". Får du ikke noe svar på tiltale, så er han ikke interessert. Er han det, så kommer du nok til å høre fra han.

Lykke til :)

Skrevet

I hovedinnlegget står det: "Lørdag møttes vi på fest der han kjente alle, jeg få."

Vet du, jeg skjønner deg godt jeg, ikke særlig moro å se en en har rota med, drive på med andre jenter. Og særlig kjipt er det jo når man ikke kjenner så mange andre... Hva skal man gjøre da liksom?

Skrevet

Dropp ham. Han er ike verdt en tåre.

Skrevet

Er du sammen med ham, da?

Har han lovet deg noe?

Eller håpte du det skulle bli noe, og så surner du om han ikke oppfører seg slik du ønsker?

At du er skuffet over at det ikke er så alvorlig for ham, må du faktisk ta på egen kappe. Det er ikke hans skyld. Du er skuffet over at håpet ditt brast(dine egne forventinger ble ikke virkelighet), og egentlig ikke skuffet over ham.

Du skulle aldri vist han at dette skuffet. For dere er ikke sammen, regner jeg med, og du bestemmer ikke over noe som helst som han velger å gjøre.

Sorry......

Skrevet

Sa eller gjorde ikke noe jeg, bare gikk. Er vel opp til meg hva jeg finner meg i også eller?

Synes bare det er snålt at han faktisk er sur på meg dagene etter! Hva har jeg gjort for noe galt? Og hvorfor er han i det hele tatt opptatt av det liksom?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...