Gå til innhold

Askermammaer - nytt treff på fredag.


Hormonella

Anbefalte innlegg

Hei jenter

For de av dere som ikke har født så foreslår jeg nytt treff nå på fredag klokka 1300. Vi kan godt prøve den kafèen som Sol nevnte som ligger på Vettre? Hva tror dere om det?

 

Er det noen som vil være med? Vi kan ta oppmøte ved Kiwi på Vettre, så kjører vi sammen ned til kafèen siden de fleste av oss ikke vet hvor det er hen.

 

Hvis det blir mas så møtes vi bare i Asker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere :)

 

Jeg tror nok jeg må melde pass på treffet til fredag... Lille Endre bestemte seg for å komme på lørdag han, hele 9 dager før termin :)

Gleder meg til å vise ham frem til dere på neste treff igjen :)

 

Solgunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Solgunn! Det var hyggelige nyheter:) Håper mammatilværelsen foreløpig går bra! Gleder meg til å hilse på den lille prinsen din etter hvert:)

 

Jeg er med på fredag hvis tvillingene ikke bestemmer seg for å komme ut i løpet av uka. Håper virkelig de gjør det da, så jeg slipper å bli igangsatt neste uke. Kan gjerne teste ut kafeen på Vettre for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Solgunn! Håper det står bra til med dere alle! :) Blir veldig spennnende å få hilse på bebisene etterhvert som de kommer til verden :)

 

Lykke til med tvillingfødselen - er spent på om de kommer snart ;-)

 

Jeg blir gjerne med på fredag,helt greit med både Vettre og Asker. Skal prøve å få barnevakt til den firbeinte denne gangen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Sol! Du er heldig :-) Håper alt står bra til. Vi gleder oss til å hilse på.

 

Jeg vet ikke hvor den kafèen på Vettre er, så kanskje vi skal vente til Sol kan være med? Hvis ikke noen av dere vet hvor den er da?

 

Skal vi kanskje ta Asker igjen i steden denne gangen da? Vi kan møtes på den Italienske som ligger i samme bygg som kinoen og bibloteket? De har god enkel mat, søtsaker og kaffe ;-).

 

Hvis noe skulle skje i mellomtiden så får du ha masse lykke til med tvillingene. Håper du slipper å bli satt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen. Plutselig litt usikkert om jeg kan komme i morgen alikevel. Ble lagt inn på Bærum i går da de trodde jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning. Fikk beskjed om at de mest sannsynlig ville sette i gang fødselen i dag. Vi innstilte oss på det og trodde vi skulle være foreldre i løpet av dagen, men så viser det seg at det trolig var falsk alarm og at jeg nok ikke har svangerskapsforgiftning alikevel så da avventer de situasjonen. Fikk dra hjem på "perm" i kveld;) Må tilbake i morgen tidlig å ta noen flere prøver. Er det ok skjer det nok ikke noe mer før over helgen. Men da vet jeg ikke helt hvordan dagen i morgen blir og når jeg eventuelt er ferdig på sykehuset. Kommer på den italienske i Asker kl13 hvis det passer seg sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Jeg må nok dessverre melde avbud i dag. Er bare rett og slett ikke i form :(

Irma82 - håper alt gikk bra på kontrollen i dag og at jentene dine fortsatt trives i magen!

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...