CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 våknet med svake rier i dag rundt åtte, som har kommet med jevne mellomrom nå siden. Tiden i mellom og styrken varierer, så kommer ikke til å ringe føden eller noe enda, men ca hvor lenge skal det gå mellom hver før man ringer? håper virkelig det er fødselen som er i gang nå...
FrøkenSprøken Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Så gøy! Du kan gjerne ringe føden og informere dem om at dere kommer til å komme i løpet av dagen. Men det kan jo fortsatt være maserier da. Jeg ville ha ventet et par timer, og så ringt dem. Nå vet ikke jeg hvor langt unna sykehuset du bor, men hvis du bor like ved trenger du normalt ikke å reise inn før det enten er 5 min mellom riene, eller du har så vondt at du ikke klarer å være hjemme. Har du hatt slike sammentrekninger før? Hvis dette er første gang, er det nok fødsel:)
mor te tre Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Så spennende! Håper du er i gang:) Hvordan har du det nå??
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 har aldri hatt slike sammetrekninger før, men har hatt maserier en gang, da var jeg inne til sjekk. kom bittelitt blodig slim også nå, så er mest sannsynlig fødsel på gang:) riene er ikke kjempe sterke, kommer med ca 7 min mellom og varer rundt et halvt minutt. ringte føden nå, å de sa det samme, ca 5 min i mellom pluss at de bør bli litt sterkere og vare litt lengre. bor ca 20 min unna sykehuset, så da er det bare å vente. håper virkelig det ikke gir seg nå, da blir jeg skikkelig skuffa. hehe
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Åååå..så gøy! Håper for din del at det blir fødsel i dag..eller i natt. Tenk deg det-nå skal du snart få se den lille som er i magen din. Misunner deg skikkelig. Har ikke termin før 9.nov-så har fortsatt noen uker igjen. Gleder meg masse. Jeg er skikkelig spent på dine vegne og håper du får tid og orker å holde oss oppdatert her inne!? Lykke til i hvertfall.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 21. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2009 takk så mye for lykkeønskninger:) har nå mellom 5 og 6 min mellom og er rimelig sikker på at det er rier. de varer mellom 40 og 50 sek nå, men jeg synes ikke de er sterke eller nok til at det er vits å reise inn enda. har hentet samboeren hjem nå, så nå sitter vi her å venter:) spennende det her, jeg ble satt igang sist så det er liksom ikke helt det samme. hadde en ganske rask fødsel sist så håper på det denne gangen her også.
MillyMy Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Åh Lykketil !! Blir så glad når d skjer ting hær inne Du må holde oss oppdatert viss du orke !
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 21. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2009 jeg er ennå hjemme da.det stoppet opp litt, og gikk en stund mellom 15 og 20 min mellom hver ri, men nå er det i gang igjen, mellom 5 og 8 min i mellom. ser ut som det kan ta litt tid det her. men riene begynner å gjøre vondere så det går iallefall framover:) hadde aldri trodd jeg skulle bli glad av å få så vondt:) hehe
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Hehe..nei-rart det der! Håper de bare bygger seg mer og mer opp videre utover dagen da. Vet du hva du får forresten? Blir jo uansett koselig å endelig få holde den lille i armene dine..når den tid kommer. Håper å høre mer fra deg utover dagen. Klemmer
FrøkenSprøken Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Du får bare se på det som positivt at det tar tid før det tar seg opp. Riene gjør jobben sin allikevel, og da er det mindre som gjenstår når de ILLE riene dukker opp:) Altså en lettere fødsel enn om du skulle fått pangstart! Og hold oss oppdatert så lenge som du klarer, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå