Gå til innhold

Jeg spretter inn her i dag jeg:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart, men skuldrene senkes litt når første trimester er overstått:))

Så nå er det bare å vente på første legetime og den "tidlige" UL timen jeg skulle få... det skal bli godt å få en titt snart:))

Jeg har aldri hatt UL utenom de ordinære tidligere... men hva kan jeg egentlig forvente å se i uke 13 (ca) da? Den tas vel utvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen inn hit!

Når har du termin?

Jeg har kun hatt ordniær UL og kan dessverre ikke svare på det...

Lykke til i hvert fall!

Skrevet

Takk takk:)) lykke til til deg også!

7.april er terminen.. så det blir kanskje enda et aprilbarn her, hvis ikke h*n bestemmer seg for å komme før:)

Har hatt to veldig ulike svangerskap fra før, og dette er tydeligvis også noe for seg selv;)

Skrevet

Takk for det! Har termin ikke så lenge før deg;-) 28.mars.

Og hvis svangerskapet blir som det forrige så blir det vel 2 uker ETTER den terminen...hehe. Men det er jo lov å håpe at h*n kommer i mars mnd;-)

Skrevet

Gratulerer,og velkommen;)

Jeg var på tidlig UL,da var jeg 9+6. Det var utvendig UL,og helt fantastisk allerede da! Kunne se 2armer&bein,ryggmargen var fin,nesebeinet tydelig..JM målte babyen,og det så ut til å være en livlig krabat inni der :) Så jeg ble veldig overrasket over alt man kunne se så tidlig!!

Masse lykke til,gled deg ;)

Skrevet

Så gøy da:)) Takktakk! Det blir spennende!!

Alvira: kanskje du får aprilbaby og jeg marsbaby da:)) hehe fikk nemlig tre uker før termin sist gang... -men det er jo ikke akkurat noe å trakte etter å få såpass tidlig egentlig..burde vel liggi til heving ei uke til iallefall;)

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit! :)

Skrevet

Spretter inn her idag jeg også, med samme termin som deg, 7 April! Rart at man har kommet seg så langt! Synes jo i bunn og grunn det har gått saaaakte fordi jeg har vært så dårlig, men igår tenkte jeg; guri malla, 3 mnd allerede :P

Nå er vi i trimesteret hvor vi bare kan nyyyte, håper jeg :)

For det er rart hvor formen snudde helt på 3 mnds dagen!! :):)

Skrevet

hopper inn sammen med dere jeg :-) etter siste mens har jeg termin 7. april, men fikk termin 5. april etter UL i dag. utorlig god følelse å hoppe over til 2. trimester :-)

Skrevet

Flere med 7 april! kult:))

Hehe det blir vel kanskje endret en dag eller to på UL, senere..

Jeg skal på tidlig UL i morgen og er sååå spent:)))

Sant at det går i sneglefart fram til uke 12, mens etter det så teller man ikke dager lengre iallefall;)

Lykke til, til alle dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...