Nine:) Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Rart, men skuldrene senkes litt når første trimester er overstått:)) Så nå er det bare å vente på første legetime og den "tidlige" UL timen jeg skulle få... det skal bli godt å få en titt snart:)) Jeg har aldri hatt UL utenom de ordinære tidligere... men hva kan jeg egentlig forvente å se i uke 13 (ca) da? Den tas vel utvendig?
alvira Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Gratulerer og velkommen inn hit! Når har du termin? Jeg har kun hatt ordniær UL og kan dessverre ikke svare på det... Lykke til i hvert fall!
Nine:) Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 Takk takk:)) lykke til til deg også! 7.april er terminen.. så det blir kanskje enda et aprilbarn her, hvis ikke h*n bestemmer seg for å komme før:) Har hatt to veldig ulike svangerskap fra før, og dette er tydeligvis også noe for seg selv;)
alvira Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Takk for det! Har termin ikke så lenge før deg;-) 28.mars. Og hvis svangerskapet blir som det forrige så blir det vel 2 uker ETTER den terminen...hehe. Men det er jo lov å håpe at h*n kommer i mars mnd;-)
Spire nr.2 <3 Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Gratulerer,og velkommen;) Jeg var på tidlig UL,da var jeg 9+6. Det var utvendig UL,og helt fantastisk allerede da! Kunne se 2armer&bein,ryggmargen var fin,nesebeinet tydelig..JM målte babyen,og det så ut til å være en livlig krabat inni der Så jeg ble veldig overrasket over alt man kunne se så tidlig!! Masse lykke til,gled deg
Nine:) Skrevet 21. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2009 Så gøy da:)) Takktakk! Det blir spennende!! Alvira: kanskje du får aprilbaby og jeg marsbaby da:)) hehe fikk nemlig tre uker før termin sist gang... -men det er jo ikke akkurat noe å trakte etter å få såpass tidlig egentlig..burde vel liggi til heving ei uke til iallefall;)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Gratulerer og velkommen hit!
Lillegull2008&2010 Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Spretter inn her idag jeg også, med samme termin som deg, 7 April! Rart at man har kommet seg så langt! Synes jo i bunn og grunn det har gått saaaakte fordi jeg har vært så dårlig, men igår tenkte jeg; guri malla, 3 mnd allerede Nå er vi i trimesteret hvor vi bare kan nyyyte, håper jeg For det er rart hvor formen snudde helt på 3 mnds dagen!! :)
hope84 Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 hopper inn sammen med dere jeg :-) etter siste mens har jeg termin 7. april, men fikk termin 5. april etter UL i dag. utorlig god følelse å hoppe over til 2. trimester :-)
Nine:) Skrevet 22. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2009 Flere med 7 april! kult:)) Hehe det blir vel kanskje endret en dag eller to på UL, senere.. Jeg skal på tidlig UL i morgen og er sååå spent:))) Sant at det går i sneglefart fram til uke 12, mens etter det så teller man ikke dager lengre iallefall;) Lykke til, til alle dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå