Gå til innhold

Litt sex preik på morran! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fantaserer dere om?

Jeg fantaserer om å ha sex med to menn i 50 årene.

At de "bruker" meg litt.. Begjærer kroppen min!

( Jeg er 26 )

Sikkert sykt, men sant :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du mener 50 som i George Clooney, og ikke 50 som i faren min.

Skrevet

nei , mener nok 50 som faren din ja :-)

Litt ekkle pondus gubber ! :-)

Skrevet

Haha HI.

Så han der i "Mann vs natur" på discovery igår. NAKEN!! Bakfra da ;) Niiiice.

Skrevet

Det er en fantasi vet dere, ikke noe som kommer til å skje på ordentlig!

men i stundenshete fantaserer jeg om det, to eldre gubber som er dødsperverse og ekkle. Ikke stygge, men heller ikke kjekke. Vanlige tradisjonelle menn . Jeg fantaserer ikke om ansiktet, men om settingen. Skulle jeg gjort dette på ordentlig hadde jo alt blitt helt grusomt. F.eks : Hører pipelyden i brystet deres etter all røyken, den gule urin flekken på den gammel hvite trusa, den ekkle føflekken, den dårlige åndene... Jiiiakk!

Nei en fantasi er en fantasi , og jeg er vel neppe den eneste med en rar fantasi?? :-)

Skrevet

Jeg fantaserer av og til om å bruke strap-on på han jeg deler seng med ...hehehe... Meeen!!! Det forblir nok bare en fantasi ja!

Skrevet

Du har et pussig inntrykk av femtiårene. De færreste har pusteproblemer og inkontinens før langt senere.

Skrevet

Vel, mine fantasier er litt ensidige om dagen da det er en eks jeg ikke klarer å få ut av hodet, spesielt sexen! Gud bedre, jeg skulle gjort mye for å ha en natt til med den sexguden... faen ta den nye dama hans...

Men det jeg kan fortelle dere om er hva jeg drømte i natt!

Jeg var på en slags leirskole, men en klasse jeg vissnok gikk i. Og lederen var ingen ringere enn Jens Stoltenberg... jeg tror ikke vi hadde sex, men vi endte opp med å kline veldig, veldig heftig bak en låve... Sukk...

Neste morgen gjorde jeg et nytt bekjentskap med en som var skikkelig nazi, han var stedets handyman-selv om han egentlig jobbet i millitæret. Han irrettesa meg for et eller annet, og litt senere den kvelden gikk jeg forbi huset hans, så han skyve på en trillebår full av murstein, glinsende av svette... Jeg gikk bort til han, og sto og snakket litt... senere var vi på date som endte i en heftig hyrdesstund....

Og det var ingen ringere enn Simon Cowell:

http://routenote.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/simon_cowell.jpg

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/11_02/cowellBIG1611_468x510.jpg

Jeg ser at jeg trenger litt spenning i hverdagen...

Skrevet

Åh, for en herlig tråd her på morgenkvisten. Her er min fantasi for tiden:

Jeg drømmer ikke om en mann, jeg drømmer om en MANN!

En stor og sterk mann (minst 190 cm høy) som plukker meg opp i sine sterke armer og bokstavelig talt kaster meg ned på senga. Jeg kan godt protestere litt, men det vil ikke hjelpe. Han er kåt, og vil ha MEG. Der og da. Kanskje prøver jeg å vri meg unna, men han låser hendene mine fast i jerngrepet sitt og bare tar for seg.

Jeg vil føle at jeg ikke har noe valg. At jeg nesten blir litt missbrukt.

Herlig. :-D

Skrevet

. Skulle jeg gjort dette på ordentlig hadde jo alt blitt helt grusomt. F.eks : Hører pipelyden i brystet deres etter all røyken, den gule urin flekken på den gammel hvite trusa, den ekkle føflekken, den dårlige åndene... Jiiiakk!

sug lut : det var jo bare et eksempel da vettu :-)

Poenget var jo at det ikke kom til å bli slik jeg fantaserer om.

Å det skjønte vel helt sikkert du å ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...