Gå til innhold

Er det omgangssyke tid nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at det begynner å komme flere innlegg her nå hvor folk har fått omgangssyke. Er det noe det går mye av rundt omkring nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om andre, men både mannen og jeg spyr om kapp i dag så vi har nå fått noe.... kan jo være noe vi har spist, men tror ikke det igrunn..

Skrevet

Huff da, slitsomt når begge får det samtidig. God bedring til dere begge! Er vel tida for sånt nå når høsten kommer.

Skrevet

Går det ikke omgangssyke mer eller mindre alltid et eller annet sted da? Mini her har i alle fall hatt det. Spydde i flere dager. Heldigvis fikk ikke lillebror på 2 uker eller pappaen det, og jeg spydde bare en gang :)

Skrevet

Det var ein unge i bhg til mine ungar som kasta opp for ca 2uker sida men mine har ikkje fått det. Mannen min kasta opp noko heilt forferdelig på lørdagskvelden men det virka ikkje som om det var farang for han kasta opp i ett i over ein time.......farang har ikkje utarta seg slik her før også er det ingen andre som har blitt sjuke.

Trur han var utslitt rett og slett.....

Men det er nok bestandig nokon som har farang i hus, ein eller anna plass i det langstrakte landet ;)

Skrevet

Takk takk! Kjenner formen er på bedringensvei for min del. Mannen er som menn flest og letter knapt på øyelokkene... Så jeg har hatt fullt opp med begge barna (2 1/2 år og 9 mnd) og spyinga mi.... Er nøye på hygienen og spriter hendene mine hele tiden i håp om at de ikke skal få det.

Skrevet

hadde det hele sist uke,og i går kveld / natt, men det kom bare den ene veien da...heldighvis egentlig for klarer ikke å kaste opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...