Collette Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Kanskje bare jeg som henger etter... www.nameit.com. Gratis frakt til 24. september!
...♥... Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Åååå! Det visste ikke jeg heller! Takk!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 er disse klærne kjempebra? Har ikke noe av det merket til jenta mi.
flypapir Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Helt greie klær synes jeg. Et alternativ til HM Takk for tips HI!
Collette Skrevet 21. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2009 Jeg synes at det er gode klær med midt på treet priser. Også er det ikke sånn typisk prinsesseklær til jenter og pirat til gutter. Mye unisex og god kvalitet.
labine Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 å neeeeei! har de bare klær opp til 140? Guttungen bruker 146 i overdeler - og bukser liker jeg ikke å kjøpe på nett
Gjest Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Ikke noe å hoppe i taket over kvalitetsmessig, nei. De er ganske flinke på finklær som brukes sjelden, men på hverdagstøy synes jeg de er mye dårligere enn kjeder som HM, Cubus o.l. De største ankepunktene mine er at klærne bare kan vaskes på 40 grader, de kan ikke tørketromles og selv om du følger vaskeanvisningene så blir de fort utvasket i fargen og formløse. Men som sagt, på finklær er de gode (slikt som brukes og vaskes sjelden).
Collette Skrevet 21. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2009 Jeg synes de er gode, jeg. Nå har jeg en liten baby som fort vokser ut av klærne, så det kan jo selvfølgelig ha mye med saken å gjøre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå