Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Føler vi spiser det samme hele tiden..
flotteolga Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 kjøp en pose toro fløte saus og en pose vilt saus. bland de sammen og legg oppi stekte kjøttboller. kok poteter og brokkoli.. når jeg lager det eter gutta mine til de sprekker:) kok ris. stek lakse filet. lag kylling bretang saus med hvitløk og paprika og kok grønnsaker:) veldig godt:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 helstekt kylling stappet med løk og hvitløk.godt med båtpoteter eller ris til. svinekjøtt og stekte grønnsaker. rå kylling kuttet opp i stykker marineres med yoghurt naturell,chili.og krydder etter smak.stekes i ovnen i ildfastform serveres med nan brød og basmatiris.. røsti poteter med kjøttboller og peppersaus
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Takk Det hørtes veldig godt ut. Ang sausen, er det sånn du lager av pulver? Og blander du isåfall pulveret sammen? Flere?
flotteolga Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 ja pulver:) bland sammen ja..bruk litt mindre vann en det som står ellers kan saus bli litt tynn
Ireyna Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Jeg lager tacopai for kos: Legg paideg i en paiform, fyll med stekt kjøttdeig med tacokrydder, løk, sopp og mais. Hell over en boks creme fraiche balndet med to spiseskjeer majones og litt pepper, og pynt med ost. Steikes til osten er gyllen i ovnen, og server med salat Legg biter av laksefilet med eplebiter og purre i en ildfast form, hell over litt matfløte blandet med dijonsennep, og litt salt og pepper. Server med kokte poteter Steik kyllingfileter med baconstrimler rullet rundt, server med kokt ris og smørdampede asparges til. Lag egen lappskaus: en buljongterning i rett vannmengde, men litt rotgrønnsaker, røkt kjøttpølse og poteter. det syns jeg er skikkelig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå