Gå til innhold

Er dette noe bedre da? Ang blogging og svigerinne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen hetsing om min svigerinne her altså, men jeg lurer litt på dette her;

Jeg har blogg. Her legger jeg ut bilder av ungene og forteller litt om hva som skjer i våre liv. Ikke noe voldsomme greier i grunn og jeg legger heller aldri ut nakenbilder ol. For noen mnd siden kommenterte min svigerinne dette om at jeg legger ut bilder av ungene og hentydet at dette ikke var spesielt smart. Greit nok, men det har ikke påvirket det jeg skriver/legger ut.

Nå har så hun/hennes familie fått seg blogg. Her ligger det ett bilde av ungene, noe som er greit nok. Men...de har jo skrevet full adresse, hvor de jobber og hvor ungene går på skole/bhg.

Er dette noe bedre da??

Dette er den type info som jeg ville vært skeptisk til å legge ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg det er en uting å legge ut bilder av ungene og av andre som ikke har samtykket til å få bildene sine postet på internett. Husk at selv om du sletter bildene fra bloggen så kan det godt være at noen har kopiert dem og at det ligger bilder av barna dine på sider du ikke vil ta i ildtang med engang.

Hver og en får passe på hva de selv legger ut av info på internett. Og så får andre passe på seg. Men bilder av barn på nett er aldri en god idè for amn vet aldri i hvilke hender bildene kan havne i!

Skrevet

Jeg har også blogg, men den må en ha passord for å komme innpå. Kanskje et tips?

Personlig syns jeg det er hakket verre å legge ut informasjon om adresse, navn og skole enn å legge ut bilder. Men det er jo helt riktig det hun over her skriver - pedofile kan jo finne mye forskjellig "snacks" på diverse blogger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...