Gå til innhold

trenger råd om emmaljunga duo combi vogn?


odavi

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt emmaljunga duo combi vogn og er nå litt usikker på om jeg skal bytte understellet, slik at jeg får 3 hjul og ikke 4 hjul som jeg har nå.

samt kanskje bytte farge. slik at jeg får sportsdelen i svart og baggen i grønn.... lurer veldig på om det er noe lurt eller om jeg bare skal beholde den vognen jeg har.

er det noen med erfaring?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har også kjøpt emmaljunga. Edge duo visst nok. Anbefal å ha 4 hjul! e greit å ha 4 hjul over brøytekanta. i Oslo i fjor vinter måtte mange me 3 hjul rygg over kantan.

Bor i distriktet og har kjøpt sportsunderstell for at vogna ska tål det meste:) en kompis av mæ har tel og me prøvd den på et jorde me mange gresstue:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt Emmaljunga Mondial Duo med 4 hjul. Jeg ville ikke ha annet enn 4 hjul da jeg så alle 3-hjulingene som de slet med i fjor vinter... Alle sammen måtte kjøre på 2 hjul i snøen ellers kom de ikke frem!

Og vi får jo høstbaby og må ha vinterpose mm slik at vogna blir tung på snøføre. Da er det en stor fordel med 4 hjul!!

Hva du gjør med fargene er opp til deg.. Vi har kjøpt Créme Leatherette og er kjempefornøyde. Den er dritlekker! :)

Personlig synes jeg det er litt kjedelig med svart eller mørkeblå vogn, men hver sin smak..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har denne vogna, og er veldig fornøyd med den.... jeg har også phil & teds vogn som er med 3 hjul...

 

jeg mener at det kommer an på hva du skal bruke den til....

skal du bruke den til såkalt byvogn ville jeg valgt 3 hjul... enklere å håndtere i butikker osv....

men skal du gå mye tur med den i park og terreng ville jeg ha valgt 4 hjul....

 

men phil & teds 3 hjuling tåler mer enn noen av disse "finslige kjøpesenter vognene med tre hjul..."

men det antar jeg at emmaljunga sin også gjør med 3 hjul...

 

så du blir vel ikke klokere etter dette innlegget...;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar.

ble faktisk klokere.

har hund og forventer en del snøkanter i vinter. beholder vognen men skal bytte fargen. synes også det ble litt kjedlig med svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hund og kommer til å gå en del tur i terrenget.. Best med en vogn da som ikke slingrer mye fra side til side..

 

Phil & Ted vognen fikk jo strykkarakter i den store vogntesten i "Gravid" så den ville jeg styrt laaangt unna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...