Gå til innhold

Jeg har blitt så glemsk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg glemmer alt, har så mye å tenke på tiden at jeg glemmer å gå på møter / viktige ting jeg skal gjøre. Helt utrolig, små detaljer som hvor jeg la mobilen min osv.

Jeg vet ikke om dette er vanlig når jeg er stressa??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også blitt fryktelig glemsk. Men jeg vet ikke om det skyldes alderen eller all hasjrøykingen i 20-årene...

Skrevet

Det er nok mer vanlig enn du tror. Det kan være en blanding av ensidig kosthold og stress, men det er ikke sikkert at det er tilfellet hos deg.

Sjekk likevel hva du spiser. Spiser du for mye karbohydrater som hvitt brød, pasta, melkeprodukter, sukker, kan dette påvirke hukomelsen sammen med stress. Det er noe som heter brainfood, google litt på det på nettet. Brainfood er f eks fet fisk som laks, makrell, nøtter, spinat etc... Mye godt som er brainfood! ;)

Det kan også være at du har for mange bekymringer. Det sier seg selv at om man har altfor mye å tenke på, så klarer man ikke sortere ut alt.

Lykke til!

Skrevet

Takk, ja jeg grubler på veldig mye.. Er veldig ufokusert, tenker på alt jeg må rekke å gjøre, alt jeg stresser over, har det tøft som alenemor og student nå både økomisk og med studiet.

Tar omega3 men ikke en "dyr" type, så kanskje bør bytte til bedre merke.

Brainfood var en god ide, skal google litt rundt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...