Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 En helt ny koster 649 så jeg på nett og på finn selger de dem brukt for 350-400 kr. Vil dere si at det er et "kupp" da så lenge stolen er fin?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Vi kjøpte den på tibud, trodde vi var lure. Men i dag er det kun Ikea sin somblir brukt! Det er den som er et kupp!! Flott å sitte i, lett å holde ren! Og når den skal pakkes bort, vips så tar den nada plass!! Sofusen her i hus står på loftet og støver!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Den ble slakta i test. Stor fare for at den klapper sammen, slår sammen og ikke minst klemfare. Kan ikke skjønne noen vil ha den.. Livsfarlig er den.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Takk anonym for at du sa dette! Sendte meld med engang og sa jeg ikke er interessert i stolen lengre siden den er farlig! Da slapp jeg å sløse med penger og at noe skulle skje lille jenta mi.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/husoghjem/test-av-barnestoler-2347965.html
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Farlig er den jo ikke, da burde Annie lese testkriteriene førsst. Den er "farlig" basert på om man skulle la være å klikke stolen på plass i ståsstilling. Og det tviler jeg på noen gjør!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 men da er det jo greit å kjøpe en som er sikker hele tiden? Som f eks. tripp trapp? De kan jo uansett dette ned fra stolen men den stolen risikerer man ikke klapper sammen i allfall.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 oh myy!! den er ikke farlig! den er så hard at den er vanskelig å få fra hverandre etter den er klappa på plass.. jeg har forresten en slik stol. jeg ga 499kr for den ny.. så hadde gitt max 250-300kr for den brukt...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 tar ikke sjansen på det jeg. Den kan være noen år når den er brukt så er ikke sikkert den holder så godt da.Like greit å bruke pengene på en anna stol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå