Gå til innhold

Sofus stol- er dette et "kupp"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En helt ny koster 649 så jeg på nett og på finn selger de dem brukt for 350-400 kr. Vil dere si at det er et "kupp" da så lenge stolen er fin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte den på tibud, trodde vi var lure. Men i dag er det kun Ikea sin somblir brukt! Det er den som er et kupp!! Flott å sitte i, lett å holde ren!

Og når den skal pakkes bort, vips så tar den nada plass!! Sofusen her i hus står på loftet og støver!

Skrevet

Den ble slakta i test. Stor fare for at den klapper sammen, slår sammen og ikke minst klemfare. Kan ikke skjønne noen vil ha den.. Livsfarlig er den.

Skrevet

Takk anonym for at du sa dette! Sendte meld med engang og sa jeg ikke er interessert i stolen lengre siden den er farlig! Da slapp jeg å sløse med penger og at noe skulle skje lille jenta mi.

Skrevet

Farlig er den jo ikke, da burde Annie lese testkriteriene førsst. Den er "farlig" basert på om man skulle la være å klikke stolen på plass i ståsstilling. Og det tviler jeg på noen gjør!

Skrevet

men da er det jo greit å kjøpe en som er sikker hele tiden? Som f eks. tripp trapp? De kan jo uansett dette ned fra stolen men den stolen risikerer man ikke klapper sammen i allfall.

Skrevet

oh myy!! den er ikke farlig! den er så hard at den er vanskelig å få fra hverandre etter den er klappa på plass..

jeg har forresten en slik stol. jeg ga 499kr for den ny.. så hadde gitt max 250-300kr for den brukt...

Skrevet

tar ikke sjansen på det jeg. Den kan være noen år når den er brukt så er ikke sikkert den holder så godt da.Like greit å bruke pengene på en anna stol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...