Gå til innhold

Noen med en mann som forskjellsbehandler ungene sine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer gjør det, og det er veldgi vondt for oss andre.

Skrevet

Barna han har fra før får alt de peker på. Til gutten vår har han aldri kjøpt noe, bortsett fra et par sko til 60,- kroner på salg, det var forøvrig feil størrelse.

Han jobber mye når han ikke har de andre barna her, og det hender ofte han ikke kommer hjem før gutten vår er lagt. Han jobber også helger når han kan. Men han har ikke tid til gutten vår de helgene han ikke jobber, for da må han jo prioritere de eldste barna, for han ser dem jo så skjeldent.

Skrevet

Nja...???

Jeg føler noen ganger mannen min setter gutten vår høyere enn jentene. Vi har tre jenter og en gutt. Gutten er nummer tre i rekken og han ble tydelig skuffet sist jeg var gravid og vi fikk greie på at minstemann var en jente.

Men jeg vet ikke? Er det normalt at han ser seg selv som viktigere for gutten enn for jentene? Det blir litt slik at det er de to sammen mot alle jentene i dette huset - vel og merke med humor og limt i øyet, men føler det ligger noe bak likevel... Men for all del, det er ikke noe tvil om at han elsker jentene sine også... Men han har altså mer interesse av å finne på noe med gutten, fotball og hokey og slikt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...