juniorsen Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Småtten har trykket litt her... Skriften er stor, og hele siden beveger seg fra side til side når jeg bruker musa... Han trykket på noen taster nederst til venstre (MacBook). Hjelp?
Liljekonvall<3 Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 han kan ikke ha gått inn "visningsvalg" og gjort om skrivebordet ditt til sånn for svaksynte da? Om du høyreklikker på skrivebordet så skal det komme opp "standardvisning", prøv å trykk på det!
Panterjenta85 Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Eller så har han zoomet på skjermen Har du scrollehjul på musa så hold inne ctrl og scroll samtidig Husker ikke i farta hvordan man gjør det om man ikke skal bruke musa..
Gjest yrild Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Hei .-) Hvis du ikke finner ut av det så send meg en PM. Småtten gjorde akkurat det samme her og mannen min ordnet opp...
juniorsen Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 Etter 3 omstarter er den som ny igjen, hehe... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå