abba1221 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Er 10 dagar på overtid. I går kveld gjekk smliproppa med ferskt blod. Har hatt mensenverk/murring i ryggen i heile natt. Er d noko på gang trur dokke? Er førstegangsfødanede så veit ikkje heilt kva eg skal kjenne etter?Kan ein kjenne riene i magen også eller er det oftast kun ryggen? Takk for tilbakemeldinga!
ormeynglet Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Høres ut som at noe er på gang ja:) Siden du er på overtid, så vil jeg tro at du snart er igang. Riene kan kjennes både i magen og i ryggen. Noen får vondt begge plasser mens andre har mest vondt enten i ryggen eller magen. Selv kjenner jeg det best i ryggen når riene kommer. Lykke,lykke til!!
chiquetita Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Hei abba. Det er lenge siden jeg har hatt rier nå, men fprhåpentligvis ikke så lenge til, 13 dager til termin. Så vidt jeg minnes satt mine rier mest i ryggen, men dette tror jeg er veldig individuelt. I og med at du er ti dager over så er sannsynligheten overveiende for at fødselen er i gang. riene skal øke i intensitet og lengde og når du kommer skikkelig i gang så tror jeg ikke du er i tvil! Lykke til
abba1221 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Rekna med eg merka d når d slår til for fult ja! Skulle egentlig til legen på overtidskontroll i dag, men trur eg drøyer det til i morgon for å sjå om det skjer noko meir! Kryssafingrane
Lovemelikeyoudo Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 akkurat likt meg sist gang jeg fødte=) du er i gang!!
abba1221 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2009 tok d lang tid før riene kom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå