Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Noen som har prøvd denne nye flaska fra Barnas hus, hvor man rister ei lita stund,og så er melka/vannet passe varmt? Er denne like fantastisk som den høres ut?
Gjest Toxic Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Høres for godt ut til å være sant. Link, takk?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 har dessverre ikke noen link,noen andre som vet?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Hvis det er den flasken jeg tror det er, så må du kjøpe nue patroner for hver gang den skal brukes. Koster 15-20 kroner tror jeg. Er vell mest egnet som en flaske når en er på tur/ferie. Kan fort bli dyrt å bruke i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Vi har den til bruk på reiser o.l. Den var genial på 17. mai! Men den er jo dyr i bruk 299 for flaska og 15 kr pr patron etter det. Den er ufarlig, den løsningen inni patronen er saltbasert og ikke giftig. http://www.lilleprinsen.no/product/483848/iiamo_go-Designer-t%E5teflaske.html Eneste ulempen jeg fant var at den ikke rommer mye, rundt 170 ml eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå