Gå til innhold

Ta med barnemat på fly??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ikke ta med kokt vann på termos (for å lage mme), fruktpure-beger etc??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hel termos med vann er kanskje unødvendig, men du får vel varmt vann av kabinpersonalet? Du får lov til å ta med ferdigblandet MME og annen barnemat på flyet, ikke noe problem. Det kan hende du må smake på maten for å "bevise" at det er barnemat (selv om jeg aldri har måttet gjøre det, har vel flydd tre-fire ganger med barnemat i bagasjen), derfor kan det være greit å velge frukt/middager på glass hvor du kan åpne og lukke det uten søl? Det er nå bare mitt tips...

God tur!

Skrevet

Har helst lyst til å blande mme like før snuppa skal spise, istedet for å ferdigblande før vi går på flyet, derfor jeg tenkte på termos med kokt vann. Men hvis vi får kokt vann på flyet løser jo problemet seg der! :)

Skrevet

Det er aldri noe problem å ta med middag, frukt, ferdigblandet flaske. Vis det bare frem i sikkerhetskontrollen. Jeg har heller aldri blitt bedt om å smake på, og vi har fløyet mye.

Ta med deg en tom termos, og be om kokt vann på en kafe innnefor sikkerhetskontrollen. Eller som noen sier, får du helt sikkert ombord av kabinpersonalet, men jeg hadde nok heller bedt om det på en kafé på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...