Gå til innhold

De føder i oktoberklubben


Julelita

Anbefalte innlegg

Ser at det er flere i oktoberklubben som er i gang og som har født nå. Neste gang er det vår tur. ",) Å, som jeg gleder meg. En måned igjen.

Noen som vil gjette på hvem som føder først av oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Ser du har termin 7.nov-jeg har termin 9.nov! :)

Gleder meg veldig til å få ut jenta mi nå. Har en gutt på 2 år og 8 måneder også. Han gleder seg veldig til å bli storebror-sier han i hvertfall. :D Tror ikke helt han vet hva det går ut på,men det ser vi nok.

 

Er dette din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei!

Jeg er inne å itter litt på oktoberklubben selv, så spennende der :P

Jeg har termin 6 november,men tror det blir oktober!! Kanskje noen av oss ender i oktober siden vi har termin i begynnelsen av nov? hihi...ja da NÆRMER det seg vertfall :)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, ja det var i grunnen litt oppløftende.. Kanskje det går fort fremover likevel.. Synes vi må bli litt mer aktive her inne også.. Skjer jo ikke stort her. Har mange av dere vært på fødselsforberedende kurs eller? fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg får litt fødselsangst når jeg ser det jeg :P Nå nærmer det seg veldig fort jo!

 

Skulle gjerne hatt BF (vi er ikke sammen lenger) med, men han virker ikke særlig keen på det. Både jeg og han har sykehusangst så det holder så ....

 

 

Men men jeg kommer meg vel gjennom de dagene for det om ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei der :)

Jeg har ikke vært på fødselsforbredende kurs...kunne egentlig tenkt meg det. Jeg skal på sykehuset først kommende onsdag å se på fødeavdelingen!! er nokså spendt :P håper jeg ikke blir skremt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke så lett å gjette hvem som blir først. Heldigvis! Jeg har termin 2. november, men tror ikke lillegutt kommer før termindato... Men kjenner jeg er litt spent, hadde en kollega som nettopp fødte seks uker før termin, og det er der jeg er nå...

 

Har ellers ikke vært på fødselsforberedende kurs, selv om det sikkert er veldig ok. Her i Oslo har de ikke omvisning på sykehuset (sikkert for mye folk), ellers hadde jeg gjerne vært med på det. Har egentlig ikke lyst til å vite altfor mye, men har tenkt å lese meg opp på fakta rundt ulike smertestillende midler og stillinger. Håper ellers jeg får en erfaren jordmor, og har tenkt å skrive et kort ønskebrev til jordmor som jeg henger med helsekortet (etter tips fra jordmor på helsestasjonen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...