Gå til innhold

dre med lån på 3 mill

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva inntekt har dere samla før skatt??? og hvor rommslig lever dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har lån på 3 mill og tjenr til sammen 1,1 mill i året...helt greit:)

Skrevet

vi har 4mill i lån og tjener 1.4 i året. men får leieinntekter på si.

Skrevet

Kjenner faktisk noen med ca 5 mill i lån, og inntekt på ca 700 000, tilsynelatende lever de romslig. Hvertfall romslig etter min standard.

Skrevet

HVORDANN ER DET MULIG??? 5 MILL I LÅN 700 TUSEN I INNTEKNT???

Skrevet

Han tjener rund 1,3 millioner, jeg tjener ikke mer en rundt 100 000 som student. Men det er jo bare midlertidig. Vi har det bra nå, har råd til alt vi trenger - og når jeg begynner i full jobb igjen blir det veldig bra, tror jeg.

Skrevet

Det er faktisk sant! Mesteparten er basert på leieinntekt.

Hilsen hun som skrev det. Ene parten tjener ca 330 - 350 000 kr, andre har vel rundt 70 000 + de har barnetrygd for flere barn enn de fleste av oss her inne har. Og resten er leieinntekter. Blir faktisk mindre enn 700 000. Det er uforståelig for de fleste som kjenner til situasjonen at de fikk lån. De har eiendom som er verdt omtrent det samme som de har i lån. Kanskje litt mer. Tror neppe de er innen 80% av verdien heller.

Skrevet

Kan bytte ut "heller" med "hvertfall".

Og jo, det er skremmende sant!

Skrevet

Vi ligger vel akkurat på 3 mill i samlet lån, inkludert begges studielån, biler og hus. Vi tjener 750000 i grunnlønn til sammen, men har begge jobber hvor det raskt blir noen tusenlapper ekstra i mnd pga overtid, kurs m.m.

Hadde vi kun hatt grunnlønna tror jeg vi ville ha måttet være ganske fornuftige og flinke til å spare, men jeg synes vi har det fint nå:)

Skrevet

Ca 700 000 i inntekt. Huslån på 3.1 mill, ingen andre lån. Huset har verdi på 5 mill, vi har to biler, to barn i bhg.

Vi lever helt greit, men drar ikke på utenlandsturer, er ikke ofte ute på byen og kjøper stort sett alle klær i vanlig kjedebutikker ala HM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...