* 5 om dagen * Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 holder på å blir sprø jeg. har hatt problemer med magen i en uke nå, litt opphold i helgen,men i kveld har jeg mest sitte på badet,og det er ikke så koselig der asså..hehe.. så hva kan jeg spise? har fått i meg 3 knekkebrød i kvled,ganske så grove,med gulost på, men det er ikke i kroppen min nå, for å si det pent..... så hjelp meg!!
Ranveig R Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Synd blåbærsesongen er over.... Blåbær(saft), banan, ris, vanleg søtmelk (med mindre du er intolerant sjølvsagt, då får det motsett effekt), er i alle fall tips ein pleier å prøve ut om ungane har diaré. God bedring!
Denice Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 salt mat... tørr mat som suger opp væsken i magen...knekkebrød med salami feks. eller salte kjekks.. Masse god bedring! Føler med deg.
Blåmandag¤ Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Banan, blåbær, ris. Loff og salt potetgull funker her..
* 5 om dagen * Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 tusen takk dere :-) drakk vel 3 glass med melk i stad,sammen med knekkebrød,men det har jeg jo alltid drikke,så det tåler jeg...(ikke allergisk mot noe som helst) men potetgull kan jeg jo prøve å få i meg,selv om ikke det er så kjekt å sitte på do å spise,for er jo der jeg er mest nå...hehe... frukt får jeg kjøpe inn i morra. har laga saft av svartsurbær i dag, og drikke et glass,og det skal jo være veldig bra, men kan det være det jeg reagerer på...?? (skal være like bra som blåbær,men enda mere vitaminer i)
Gjest Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Blåbærene bør helst være tørket, blåbær kan vist også ha en lett avførende effekt om det er saft eller syltetøy.
Endelig mamma!! Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Prøv Biola (gjerne med blåbær). Siden du har vært løen i magen så lenge, kan bakteriefloraen i tarmen din ha fått seg en knekk.
* 5 om dagen * Skrevet 21. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2009 det kan jeg jo prøve :-) tusen takk. har ikke spist så veldig fornuftig i dag,men nå er snart middagen ferdig,så er spent på åssen det blir etterpå....skal på foreldremøte i bhg klokka 18,så kan ikke bli dårlig igjen nå asså... er litt rart,for er fin på dagen,og natta(det som ble igjen) men kveldene...ussjjjj
Gjest Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Spis loff du! Det funker.. Ikke spis grove brød og mat med masse fiber, det blir magen bare løs av :s
* 5 om dagen * Skrevet 21. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2009 ups...sikkert derfor jeg hadde de timene på do i går da ja..:s
klg,2 boys now:) Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 fått mange tips om hva du bør spise så da vil jeg si at du bør abselutt ikke drikke melk eller spise melkeprodukter det forverre det.irritere mageen på noe vis husker ikke akkurat hva men det forverre og forlenger ihvertfall diaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå