Gå til innhold

Sånn apropos irriterende mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å blåse ut!

Jeg har en ny kollega som bare irritere vettet av meg. Jeg klarer liksom ikke å sette fingeren på akkurat hva det er som irriterer så så til de grader, men etter endt arbeidsdag så føler jeg helst for å drepe noen.

Det er noe med hele fremtoningen og oppførselen hennes. Hun er liksom på en helt annen planet. Hun skjønner ikke hva folk sier til henne. Og må alltid spørre opp igjen og oppigjen til du er så lei at du nesten må spy. Hun skjønner ikke spøker, null forståelse for den enkleste ironi. Alt skal gjørest på den absolutt vanskligste måten. Og hun er så inni pokker helvetes treig i alt hun gjør at jeg har mest lyst til å rive fra henne det hun holder på med og gjøre det selv. Eventuelt be henne få ræva i gir.

Hun skal liksom forklare meg de mest selvsagte ting, og snakker så UTROLIG seint, blir aldri ferdig. Jeg prøver å avbryte, med "jadda, er klar over det" Men hun liksom bare stirrer tomt på meg og fortsetter forklaringen.Det kan være at vi har vært på møte, fått forklart en handlingsplan, går ut i gangen, hun snur seg til meg og begynner å fortelle meg det sjefen nettopp har sagt "ja, vi skal altså gjøre det og det" "jepp" "ja, x sa at vi skulle gjøre sånn og sånn" "jada, fikk med meg det" "ja og så skal vi" JAAA jeg satt der selv for faen.

Hun eier ikke begrep om intime grenser. Stiller seg helt oppi meg.

Hun skjønner liksom bare ikke noenting.

JEG BLIR GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

Skal samarbeide tett med dette mennesket en stund fremover, og har mest lyst til å grave meg ned.

Det var dagens utblåsning, den trengte jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en jeg også.. en kollega. Han klarer ikke å prate uten at det kommer hvitt skum ut av sidene på munnen.. æææh..

Han sier mye teit også, men jeg har lyst å kaste opp når jeg ser det hvite skummet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...