Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg måtte med stor sorg innse at mitt uendelig gode olaskjørt ikke lenger lot seg fikse på i dag. Det er sjelden jeg har hatt et favorittplagg som har fulgt meg så lenge, vært så anvendelig, og så godt, så hva i all verden skal jeg slenge på meg nå, når jeg skal en svippp på butikken eller hente noen på trening? Hva er ditt favorittplagg?
Gjest Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Da jeg fikk min første "ordentlige" jobb etter endt utdannelse i 2003 kjøpte jeg meg to skinnjakker. En sort og en brun. De er like fine den dag i dag, og jeg får alltid spørsmål om hvor jeg har kjøpt dem.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Et sjal som jeg kjøpte for 4 år siden, da jeg var gravid med sønnen min. Mitt første barn. Det sjalet har holdt meg varmt hele den høsten jeg gikk høygravid. Gikk ikke med jakke, termin nærmet seg så gadd ikke kjøpe en stor jakke bare for å gå med den noen uker. Så jeg kjøpte mange tykke gensere (som jeg også kan bruke etter svangerskapet), og det sjalet. Men uheldigvis glemte jeg det igjen på flyet, og fikk den aldri tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå