Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 noen vil ikke flytte babyen sin på eget rom når de er så små(under 6 mnd) fordi de er redd de slutter og puste og ikke får gitt HLR... men hadde dere våknet at de sluttet å puste da? jeg våkner ikke uten at minsten gir lyd fra seg, så hvordan da merke om de slutter å puste? bare lurer jeg
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Det har jeg også lurt på mange ganger
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Har hatt angst for krybbedød med begge jentene mine. Våknet omtrent hver time og måtte kjenne at de pustet før jeg kunne sove igjen. Derfor sov første på rom med meg til hun var 9 mnd og minste til hun var 13, men det var også fordi vi hadde 3 barn og kun to soverom. Vi bygget et soverom til slik at de to yngste kunne dele rom og eldste få sitt eget. Merket at minste sov mye bedre om natta etter hun fikk et annet rom enn meg å sove på.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Jeg var også livredd krybbedøden da gutten min var baby. Han sov alltid på samme rom som meg, for jeg var så livredd for å våkne en dag og oppdaget at han ikke levde mer. Det var mitt store mareritt. Han flyttet ikke inn på sitt eget rom før han var rundt 2 år. Jeg er nok hønemor.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Om de sovner i krybbedød gjør de jo det enten de ligger på ditt rom eller eget rom da.......'seriøst.....Og det skjer ytterst sjelden.. Håper ikke jeg blir så hysterisk.....
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Jeg våknet hver time gjennom natten og la hånden på magen for å kjenne at de pustet, Hadde vært slitsomt å løpe mellom rommene hver time og ikke minst, vi har to barn som absolutt ikke sover tungt og ville våknet med en gang jeg begynte å fly frem og tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå