Gå til innhold

lurer litt på....


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen vil ikke flytte babyen sin på eget rom når de er så små(under 6 mnd) fordi de er redd de slutter og puste og ikke får gitt HLR... men hadde dere våknet at de sluttet å puste da? jeg våkner ikke uten at minsten gir lyd fra seg, så hvordan da merke om de slutter å puste? bare lurer jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt på mange ganger

Skrevet

Har hatt angst for krybbedød med begge jentene mine. Våknet omtrent hver time og måtte kjenne at de pustet før jeg kunne sove igjen. Derfor sov første på rom med meg til hun var 9 mnd og minste til hun var 13, men det var også fordi vi hadde 3 barn og kun to soverom. Vi bygget et soverom til slik at de to yngste kunne dele rom og eldste få sitt eget. Merket at minste sov mye bedre om natta etter hun fikk et annet rom enn meg å sove på.

Skrevet

Jeg var også livredd krybbedøden da gutten min var baby. Han sov alltid på samme rom som meg, for jeg var så livredd for å våkne en dag og oppdaget at han ikke levde mer. Det var mitt store mareritt. Han flyttet ikke inn på sitt eget rom før han var rundt 2 år. Jeg er nok hønemor.

Skrevet

Om de sovner i krybbedød gjør de jo det enten de ligger på ditt rom eller eget rom da.......'seriøst.....Og det skjer ytterst sjelden.. Håper ikke jeg blir så hysterisk.....

Skrevet

Jeg våknet hver time gjennom natten og la hånden på magen for å kjenne at de pustet, Hadde vært slitsomt å løpe mellom rommene hver time og ikke minst, vi har to barn som absolutt ikke sover tungt og ville våknet med en gang jeg begynte å fly frem og tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...