Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Om hva min mann egentlig syns om kroppen min... Jeg er jo veldig glad for det, men lei meg for at han har jugd så lenge. Vi diskuterte også spurte han om jeg ville han skulle si æsj og sånt om magen min, ja, vist det er det du mener og syns. For jeg vil du skal være ærlig. Så syns du jeg er like sexy som før.. NEEEI! Sa han. Klart svar.. Syns det er så teit at menn juger om det. For når man går fra å være normal str til å ha henge mage, og da mener jeg henge mage. Ikke sånn liten bulk berter klager over altså. Strekkmerker overalt osv. Da er man ikke sexy, i alle fall ikke like sexy som før. Så hvorfor juge når man spør? Hvorfor ikke bare si sannheten når man spør. Joda, for å ikke såre. Men er det virkelig bedre og gjøre sånn at personen som spør begynner å lure på om man har blitt gal, siden man ser noe fælt i speilet, men får høre hvor vakker og sexy man er osv. Jeg trodde en stund at det var MEG det var noe galt med, men det var jo bare at mannen jugde..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Tja, noen menn syns kanskje konene sine er like sexy selv om de har strekkmerker og hengemage? Er ikke alle som er gift/sammen med smågutter vet du :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Hahahahahaha, du må jo være året idiot. Om du tror menn flest foretrekker hengemager og strekkmerker fremfor normale mager med litt eller uten strekkmerker, ja da er du tidenes dåre..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg blir alltid glad når jeg ser gamle ektepar som er like forelsket i hverandre nå som for60 år siden. Dette fordi de elsker personen og ikke kroppen. Menn blir gamle de også selv om de ikke får strekkmerker og hengemage. Det er jo veldig trist om det er det ytre som gjør en sexy, selv syns jeg min mann er sexy pga personlighet :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Er jo egentlig en tap-tap situasjon for mannen din det der da... Om han er ærlig er han "ond", lyver han for å tilfredsstille deg (for det er jo egentlig det vi jenter vil når vi spør mannfolka om hvordan vi tar oss ut... vi ønsker en bekreftelse på at vi er bra nok) så er det galt. Skjønner godt at han ikke har sagt rett ut hva han mener jeg. Hvem ønsker vel egentlig å såre den man elsker? Det at han ikke synes at du er like sexy som før betyr jo ikke at han overhodet ikke synes du er sexy nå. Neste gang bør du kanskje heller bare spørre han om han synes du er sexy (...og droppe den sexyere enn...)? Du ba han om å sammenlikne deg med hvordan du var tidligere og du sier jo selv at du har forandret deg. Trives du selv med din egen kropp? Det er en klisje, men "det er lettere å bli elsket av andre når man elsker seg selv"... Strekkmerker kan være riktig så stilig synes nå jeg...dersom den som har dem bærer dem med rett rygg og stolthet!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Jamen jeg er jo det. Jeg VET at kroppen min har forfalt. Og når jeg spurte hva han syntes, for jeg lurte på hva han syntes om kroppen min etter ett sv.skap. Han har gått og jugd og jugd. Hvorfor det? Syns han jeg er sååå fæl at han ikke kunne svare ja, du er mindre sexy nå enn før. For jeg tenker at om han bare hadde syntes jeg var litt mindre sexy, kunne han jo ha sagt det. Men siden han har jugd må han jo syns jeg ser virkelig fæl ut..
Miztery Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Ikke alle måler det dde synes er sexy i det kroppslige.. Noen ser på helheten, et sexy blikk, en hjertelig latter, vakre lepper og en personlighet som gjør at man elsker personen, selv om kroppen har falmet i årene som har gått, og synes helt ærlig at det personen er like sexy som for tyve år siden.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 siden han skjønner at du blir sippete og fornærmet har han nok klokelig jugd,ja.. DET er hvertfall ikke mye sexy!
Miztery Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 "det dde synes er sexy i det kroppslige" *ler* Vel, ikke D.D.E. da, men de.. DDE liker vel bare rompa mi..hihi
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 En strekkmerk her og en der er nokså søtt. Men jeg har bokstaveligtalt hele magen dekket. Det er snakk om tykke og lange strekkmerker. Må helt ærlig si at jeg bryr meg ikke så mye om merkene. Og jeg må helt ærlig si at jeg hadde forventet ett ærlig svar første gang jeg spurte. Jeg spør ikke for å få ett svar jeg vil ha, men for å få ett ærlig svar. Hva er da vitsen med å spørre. Da kan man jo spørre en på ett chatte rom. Og jeg har spurt om jeg er sexy, men som han da sier, jeg klarer jo å tenne han. Men igjen, da sier det jo litt at han blir tent om han leser en sms der det står sex på.... For det skal jo ingenting til for at han blir tent...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 Men kjære deg, kroppen forandrer seg jo gjennom livet! Mannen i mitt liv har jo også forandret seg endel siden vi møttes, men han er likevel den mest sexye jeg ser - jeg tiltrekkes ikke lenger av 20 år gamle gutter med smøransikt og six-pack, selv om en fast kropp selvfølgelig er pen å se på. Får han ikke lov til å synes at du er vakker og sexy bare fordi du selv ikke synes det? Beauty is in the eye of the beholder, min venn.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 Jeg hadde både strekkmerker og hengemage da jeg traff min mann så lite er forandret etter noen barn.. Han sier han liker meg som jeg er og da velger jeg å tro på ham.:-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #14 Skrevet 20. september 2009 så lenge man har et høl....menner vet ikke hva cellulitter og strekkmerker er engang.,.Spør hvem som helst...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #15 Skrevet 20. september 2009 Hvorfor presse han for et svar, HI? Jeg traff min mann da jeg var 28, jeg er noe overvektig og litt sånt, men vi har nå sex og vi er sammen og han viser at han er glad i meg, så om han vil bruke ordet "sexy" om meg eller ikke spiller ingen rolle..? Det er nå like fullt mulig at han syntes du er sexy selv om du har ekstra hud på magen? Er det magen han ser på for å vurdere om du er sexy eller ikke? Hvis du ser grei ut ellers vil jeg absolutt tro at du er like sexy som andre jenter i gaten.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #16 Skrevet 20. september 2009 Men hva nå da, HI? Uff, jeg skjønner deg godt. Jeg driver også, av og til, og plager samboer med sånne spørsmål, men som andre har sagt her: Verken han eller du har noe å vinne på "sannheten". Jeg, som oftest, slår meg til ro med den søte løgnen, for når alt kommer til alt er det jo det jeg vil høre. Synes litt synd på mannen din nå... Nå har han, noe ufrivillig, såret deg, og du kommer til å føle deg sånn såret helt til du glemmer det til slutt. Og da må han bare aldri, aldri, aldri, finne på å si "sannheten" igjen. Æsj, prøv bare å glem det. Menn synes sånne spørsmål er DØRGENDE kjedelige ( -og det kan jo hende han bare sa det, for å få deg til å holde kjeft om det en stund.) De bryr seg ærlig talt ikke så mye (er ikke så komplisert som oss damer sånn sett) og er glad til om partneren føler seg sexy og har lyst til å "hoppe i høyet" med dem en gang i blant. Menn = enkle vesener. Tro du meg. (Det er jo derfor vi liker dem så godt.)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #17 Skrevet 21. september 2009 Takk for svar dere :-) Nå spurte jeg han om, kun det kroppslige, om jeg er like sexy som før. For om han hadde sett bilde av ei med normal kropp og ei med hengemage og strekkmerker. Hva tror dere han hadde valgt? For bilder har null personlighet, null utstråling osv. Så da er det kun det kroppslige. Jeg presset han ikke til ett svar, som sagt, vi diskuterte i 2 min også spurte jeg igjen fordi han ba meg om det og sa han skulle være ærlig. Hva mer er det han har jugd om tenker jeg nå. Men, jeg skjønner jo selvfølgelig at han ikke vil såre meg. Men han vet jeg når jeg spør så vil jeg ha ett ærlig svar og jeg hadde ikke blitt lei meg om han var ærlig første gang. Jeg klarer ikke forestille meg at jeg er like sexy som før. Det er jo helt umulig. Hadde jeg hatt hengemage før jeg ble gravid, så ja, kanskje, men ikke når man går fra 52 kg, str 36 til 80 kg og str 46. Og skikkelig hengemage. Det er det samme med en penis, om den hadde gått fra å være 16 til 6 cm, så hadde den mest sannsynlig ikke vært like "fin"/god og "bruke".. Men uansett, jeg jobber med å få bort magen, men den henger mer nå som jeg har gått ned 5 kg. Så spørs åssen det vil se ut når jeg har gått ned 20 kg Huff, ikke greit dette. Forandringer fryder ikke alltid. Og må bare si at mannen såret meg ikke for at han ikke syns jeg er sexy, for det VET jeg jo at jeg IKKE er. Men det er det at han jugde.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #18 Skrevet 21. september 2009 http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00129/bellybefore_129799a.jpg Dette er ikke magen min, men det ligner. Overhenget mitt er fyldigere og det går liksom lengere rundt. Overhenget på meg slutter omtrent midt på siden, altså ved hoften.. Vakker, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #19 Skrevet 21. september 2009 Synes faktisk at menn SKAL juge når de får sånne spørsmål, og de som ikke gjøre det må jo være noen idioter!!! Da lærer de i alle fall kjapt, for det får dem opp i situasjoner som mannen din er i nå. Du sier det ikke plager deg at han ikke synes du er sexy...er du sikker på det? Du virker veldig såret i innlegget ditt, og med all rett! Når det er snakk om strekkmerker og ekstra hud på magen, så vil vel ingen av oss egentlig ha det, men dette er noe vi ikke kan styre selv!! Det hører rett og slett med til det å få barn! Som man er TO OM! En ting er noen kilo ekstra, det går det som regel an å trene bort, men strekkmerker og hengehud får vi jo ikke gjort noe med. Så hva mener disse ærlige mennene at vi skal gjøre med det? Alternativene blir da enten plastisk operasjon (som forresten ikke gjøre noe med strekkmerkene så vidt jeg vet), eller bare å leve med vissheten om at man ikke er like sexy som før i mannens øyne. Og hva gjør det med selvfølelsen? Nei, hvis du virkelig ønsker å høre "sannheten" om dette, fremfor å høre mannen din fortelle deg at du er sexy, så har jeg vanskelig for å tro deg.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #20 Skrevet 21. september 2009 Huff og huff.... Jeg prøver igjen.. JEG syns det er bedre å vite sannheten, enn å gå rundt og ha følelsen av at gubben juger. JEG syns det er lettere og komme seg videre i livet når man vet sannheten. JEG laget ikke en krangel osv når han sa sannheten, men sa at det var det jeg hadde vist hele tiden og det var veldig dumt han ikke hadde sagt det før. JEG liker ikke å bli holdt for narr. JEG syns det er bedre og vite at han er enig med meg at jeg ikke er like fin som før, for da føler jeg at synet mitt er riktig og at jeg faktisk ser det som er der. I stedet for å føle at jeg ser en ting og han en annen. JEG begynte å lure på om jeg var gal en stund. Fordi JEG så hengemage og strekkmerker, han sa/formulerte seg sånn at han ikke så det samme som meg. Jeg er kanskje ikke som de fleste andre, jeg vil ikke ha ett forhold der mannen sier "åå så fin du er" mens han tenker "å grusomme gud".. Jeg vil ha en ærlig mann, for når noen juger sårer jo mer. Syns jeg. Jeg har ikke nevnt dette for han i dag, og kommer heller ikke til å nevne det. Jeg setter stor pris på at han endelig var ærlig, så han har fått mye ros for det. Jeg håper han er like ærlig fremover for sånn jugeri liker jeg ikke. Han syns jeg er sexy, det tror jeg på. Nå vet jeg at han ikke syns jeg er like sexy som før, og det gir meg ro i sjelen. For jeg har jo hele tiden vist hva han syns, jeg ville bare at han skulle si det. For når man vet at partneren juger, så, hvertfall jeg da, får en vemmelig følelse. Nå er han ærlig, lufta er "klarnet" og jeg føler meg 10 kg lettere. Så ja, til du anonym over her, jeg vil heller at han skal være ærlig enn at han skal gå rundt og juge og at jeg aldri vet hva han egentlig mener!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #21 Skrevet 21. september 2009 Hehe... Du får visselig gjøre som du vil, men et lite eksempel til sammenligning: Jeg får holdt opp to bilder, et av en flat, solbrun og slank herrekropp - et av kroppen til min mann, som vel kan kalles temmelig hvit, slapp og antydning til kul på magen. Bildet har ingen utstråling, hvilket betyr at jeg ikke kan tiltrekkes av det fordi det er min mann - det andre bildet er jo billedskjønt, ergo synes jeg ikke min mann er sexy mer? Merkelig resonnert! Jeg tror du bør ha mer tro på degselv, og mer tro på at DU er sexy fordi om kroppen din har forandret seg. Hvis du har glimt i øyet er det ingen som ser rynkene rundt dem.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #22 Skrevet 21. september 2009 Hvis magen din ser ut som på det bildet du la ut, så pris deg lykkelig for at du har en mann som heller lyver å sier at du er like sexy som før en som sier sannheten. Han elsker deg tydeligvis, så slå deg til ro med at du har en mann som ønsker at du skal vite at han elsker deg uansett hvordan du ser ut.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #23 Skrevet 21. september 2009 Tenkte jeg skulle støtte deg litt jeg Det er jo kjempe at du og mannen din klarer å være så åpne og ærlige med hverandre uten å bære noe nag! Det er jo klart det at kroppen vil jo ikke bli den samme etter barn (for de aller fleste hvertfall!!). Men ingen som sier at strekkmerker og hengemage ikke kan være vakkert! Menn viser frem arrene sine for å vise for noen tøffinger de er. Vi kvinner burde fått vise strekkmerkene våre!! Det er jo de som viser til våre prestasjoner, noe mennene ikke kan!!
-68mamma Skrevet 21. september 2009 #24 Skrevet 21. september 2009 Nå har ikke jeg strekkmerker, men jeg har blitt 40, og to svangerskap og 2 år med amming har jo satt sine spor på kroppen. Jeg er rundere og slappere i fisken enn jeg var før, og sprettpuppene er jo en saga blott - men mannen min mener oppriktig at jeg er minst like sexy som da vi traff hverandre og har minst like ofte lyst på meg - og da velger jeg å tro på ham, uansett hvor "fæl" jeg selv kan synes jeg er i badespeilet.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #25 Skrevet 21. september 2009 hehe, mannen min sier jeg er sexy fortsatt han, uten å lyve (han lyve ikke av prinsipp fordi han synes det blir for mye jobb med løgner overalt). Jeg har strekkmerker og hengevom, hengepupper og dvask hud her og der. Og selvsagt er jeg ikke like figurfin som før, emn fortsatt sexy. Som mannen min sier "du er anderledes sexy, du er blitt mer mammasexy" hehe, han er så søt:) så ja, man kan være sexy i sin manns øyne selvom kroppen har gått ad dundas, det handler om utstråling:) Og iflg min mann gjør mammarollen meg sexy;) Jeg er en MILF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå