Gå til innhold

Ytterjakke med god plass til gravidmage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leit etter en ny ytterjakke. Den må være romselig og ha god plass til mage. Gjerne gore tex type.

Noen som har tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei god ei fra Bergans. Sikker på at jeg kan bruke den til jeg triller. Er en av modellene de har hatt i flere år.

Skrevet

Bruker også bergans om dagen.. får den fortsatt igjen.. men spørs om den blir åpen mot slutten. Uke 31 nå. Er mye mer varm av meg nå som jeg er gravid, tenkte jeg skulle skaffe meg en ytterjakke som var litt penere jeg også.. men fikk råd her inne om at det ikke kom til å være nødvendig. Koker opp om dagen. Og jeg er vanligvis kald av meg. Men ville satset på noe bergans hvis du skal gjøre noe innkjøp. Fine jakker, og mye å velge mellom:)

Har denne:

http://bergans.no/sider/start_produkter.asp

Skrevet

På Polarn og Pyret har de en veldig fin høst/vinterjakke. Den kan brukes etter svangerskapet også. Dessverre lages den ikke i XL, så jeg fikk akkurat ikke plass til puppene (de er veldig store!). Den har stramming under brystet, slik at man fremhever magen, og ikke ser ut som et telt... Tror den koster ca 1200 kr, men siden den kan brukes selv om man ikke er gravid, er det ikke så ille. Kan sikkert selges senere også:)

Skrevet

Den tror jeg jeg og har, str S. Polarn og Pyret. Glidelås i sidene sånn at man kan "forstørre" jakka når magen blir på det største.

Windstopperjakke, svart, går til det meste.

Jeg er snart ferdig og har tenkt å selge min. Har så mange sånne fra før, så trenger ikke flere.

Vet ikke om de har de lengre på P&P, men den kan jeg anbefale veldig om de har!

Skrevet

Forresten, jeg har nok en annen. Har nok høstjakka jeg:) Det er i allefall ikke vinterjakke!

Skrevet

Min Bergans soft shell er for trang over magen og jeg er bare 16+2 uker.. Har kjøpt meg en sort fleece, men kanskje ikke så bra i regnvær :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...