Gå til innhold

Er jeg bare vanskelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsket oss montering av kjøkkenvifte til jul (sist jul) av svigers (er ikke ett hater svigers innlegg) Joa det skulle han ordne. Så på torsdag ringer vi og spør når det passer å få det gjort. Tirsdag svarer han, kjempefint tenker jeg. Ordner så jeg og smågutta drar bort på ettermiddagen/kvelden så pappaen og han er alene. Så i dag ringer vi får å dobbeltsjekke at vi ikke trenger elektriker først, da sier han at det er ikke sikkert han kan fordet, det kommer noen å skal installere noe i blokka der han bor (han er vaktmester) Synes det er veldig dårlig gjort. Kunne da sagt ifra litt tidligere, de som skal installere kan da umulig ha bestemt det sent søndag kveld. Han snakker med sønnen sin senest i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dere fikk denne gaven sist jul? Og du blir sur når han ikke kan på dagen ca 9 mnd senere... ha ha ha ha ha ha ha ha ha !!! morsomt innlegg.....

Skrevet

Hehe på tide å få noen andre å ordne det kansje? hehe

Skrevet

Spiller det noen rolle hvilken dag han gjør det da? Kan heller ikke skjønne hvorfor du og ungene trenger "evakuere" huset mens dette pågår? Han kan jo bare stikke innom når han har tid vel? Så lenge det ikke er midt i middagstida f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...