Gå til innhold

Gav mannen min en overraskelse.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lagde skikkelig deilig middag til han, stekte biff og greier. Jagde han deretter i dusjen og når han kom opp på rommet hadde jeg tent lys og satt på rolig deilig musikk. Han fikk massasje fra topp til bunn og omvendt, masserte han i 1 time. Avsluttet med å massere den dere vet og deretter hadde vi sex.... En kjempefin kveld, men nå forventer jeg liksom gjengjeld. Er jo litt kjedelig når man styrer og ordner for andre også får man ikke noe igjen. Har kjøpt nytt undertøy og massasjeoljer, men gidder søren meg ikke ta det frem. Han tar jo aldri noe initiativ til verken sex eller kos. Lei og oppgitt altså : (

Forventer dere noe igjen når dere gir mannen deres nytelse?

Andre som har det sånn eller er mannen min lei meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere avslutta med sex, så skulle man vel tro at du fikk "lønn for arbeidet"..

Jeg forventer ikke noe igjen nei, for etter en herlig runde i senga er jeg fornøyd =) Det er jo gjerne det jeg har lyst på =)

Skrevet

Hm, denne overraskelsen, var det i kveld? og så forventer du gjengjeld samme kveld? Eller har jeg misforstått litt?

Skrevet

nei nei, det er over 2 uker siden!! jeg mener selvfølgelig at det hadde vært hyggelig om han fant på noe koselig til meg også, men det er alltid meg som må sette i gang ting. Litt lei det nå : ( Er vel ikke bare mitt ansvar å holde dette forholdet i gang??

Skrevet

Når eg gjør sånn med min kjære.. så er han så kjørt etterpå. hihi.. ikke i den forstand at vi har så vill sex. men massasje og sex, vel da er min mann så mo i knærne og sove klar, at å forvente noe som helst til gjengjeld på det tidspunktet er rett og slett en giga tabbe.. får igjen i store monn senere en gang, får vi håpe.

Skrevet

TIPS: Menn må ofte ha det inn med teskje. Så si til han hva du forventer du. (Og neste gang vil han kanskje ha tenkt på det selv.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...