LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 det er såååå mye koseligere her inne på Bli Gravid enn disse andre forumene.... er jo ikke noe drittslenging her inne, og det er så kjekt når man faktisk kan snakke sammen og diskutere, gi/få råd og lignende =) supert :D
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 20. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2009 jeg mente selvfølgelig DEBATTER
Skoobidoo Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Helt enig!! Her inne oppfører man seg faktisk som voksne mennesker... Håper det fortsetter sånn :-)
Mamma til rakkerunge Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Signerer på den. Selv med mine til tider udugelig dumme spørsmål, så har jeg aldri fått noe annet en gode svar og lykkeønskninger! Og i den situasjonen mange av oss er i her inne, så er det faktisk litt godt å få sympati, hjelp og ikke minst et godt utløp for frustrasjon.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 helt sant!! =) og det er jo en god ting... vet at man kan komme inn her å gi utløp for følelser m.h.t denne prøvingen =) mange som er lei seg, frustrerte eller glade og da er det fint å vite at vi her inne støtter opp og ikke kommer med noe tull!! kjempe greier, jeg er så gla for det!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 ja d er mye koseligere her inne:) heldigvis:) i sommer ble jeg slengt veldig mye drit om pga et uskyldig blogg inlegg og var nær å melde meg ut av hele greie men så var d så mye fin støtte i jentene her inne at jeg ble her
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 20. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2009 ja det var flott du ikke gjorde det hvertfall!! helt utrolig hva folk kan finne på å gjøre altså...!
Magica*fra*Maridalen Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Hei! Enig med dere, jeg for min del ønsker å snakke ordentlig, seriøst og vettugt. Prøvde meg på Chat, men det var bare tullprat. M
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 20. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2009 jeg har aldri vært inne på chatten faktisk, synes det er veldig greit her =) =)
♥Axinija♥ Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Kanskje det er derfor jeg ikke blir gravid?? Trives så altfor godt inne på BliGravid-forumet, at kroppen plent nekter å la seg bli gravid...I frykt for hva jeg kan møte inne på 1.tri! Hehe.. Glad jeg har dere jenter, synes vi er en fin gjeng...og vi kan snakke om alt! Veldig glad for at du valgte å bli, Grysom...neste gang du skal noen plass er det inn i 1.tri! KLEM
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 20. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2009 så sant så sant!!! sikkert det som skjer med alle her inne hehe... får håpe at flesteparten hopper inn på 1.tri sammen! så blir ikke overgangen så stor hehe! KLEM tilbake!!!! <3
Carina har to små gull Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 Tror jeg må signere på denne Syntes også det er trivelig å være her inne. Stemningen er så fin om man kan kalle det det. Ingen drittslenging og ingen sprøsmål er for dumme. Tror jeg er alt for mye her inne, skal prøve å kutte litt ned om jeg klarer. Er visst blitt bimoholiker
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 21. september 2009 #13 Skrevet 21. september 2009 Prøver å holde meg unna for at jeg ikke skal tenke for mye på å bli gravid, men det er faktisk FYSISK UMULIG! Det er så godt å kunne komme inn hit til folk i samme situasjoner. Liker godt den gjengen som er her nå! :-D (samboeren er oppgitt --> "sitter du med nesa trykt inni den barneverden-greia di nå IGJEN??") Gutta skjønner det ikke, tror det er veldig enkelt å bli gravid, derfor er det så deilig å ha alle dere her! Stor klem og ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå