Gå til innhold

Hvilken brudekjole skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger 4 kjoler ute på min profil. Hvilken syntes du er finest? Jeg ønsker meg en (forholdvis) konservativ kjole og dekkede skuldre: jeg antar at det er ganske kaldt ute i slutten av Oktober, så jeg vil ikke være for naken.

Setter pris på innspill, både ros og ris:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte best nr 3 og nr 4 - enkle og elegante - nr 3 er favoritten:o)

Nr 2 likte jeg ikke i det hele tatt...liker ikke når skjørtet har slike "pick-ups"...blir litt bløtkake...;o)

Skrevet

Ja, jeg er igrunn litt enig ang nr 2, det ser litt ut som en bløtekake og kanskje litt "tidsbestemt".. Det var trendy i ca 30 minutter en gang i 2008.

Tusen takk for tilbakemeldinger, jenter:) Tror jammen jeg går for nr 3!

Skrevet

Ingen var helt min stil, men syntes nr.3 var finest.

Skrevet

Synes nr 1 var finest jeg!

Skrevet

Likte nr 1 best

Skrevet

Jeg likte nummer 1 best, enkel og nydelig.

Hvis du er en jålete person, så syns jeg nummer 2 faktisk er litt stilig, men personligheten må være der :)

Nummer 3 var også fin, men likte ikke den 'blondejakka' eller hva det heter over.

Nummer 4 er helt greit, men kanskje litt kjedelig?

Skrevet

Jeg og elsker kjole nr 1, den er litt vintage/retro, noe 50-talls aktig over den. Og med den rette stylinga kan det blir nydelig.

Uff.. ble ikke noe enklere gitt..:)

Skrevet

Kjole nr 1 er på førsteplass og kjole nr 3 er på andreplass. De andre likte ikke jeg helt.

Skrevet

Litt vanskelig når man ikke vet hvordan du er som person! :) Jeg ville ha prøvd de på og sett hvordan de satt på deg og så funnet ut hva du følte da du prøvde den! :)

men jeg likte best nr 1 og 3! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...