Gå til innhold

Smerter i underlivet :S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mange gravide får fort ting for seg (sånn som meg) og plutselig begynnte jeg og tenke litt på om man er gravid utenfor livmoren? De siste 4 dagene har jeg hatt vondt i underlivet,eggestokkene og det området der, skikkelig vondt, følt meg øm, har jeg sittet på benk eller et litt hardt sted,og reiser meg,får jeg vondt. men det jeg lurer på er 1: om det er barn utenfor livmoren, da burde jeg vel sett det på ul første gang jeg var der? er 16 uker på vei nå. går vel ikke ann at ungen forflytter seg? nr 2 : Jeg pleier vanlig vis og ha mensen rundt 18-20 kan det være derfor jeg har fått så innderlige smerter`? litt idiotisk, men er så uerfaren. takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du beskiver er nok vokse smerter.Det er nok ingen ulighet for at fosteret har flyttet på seg,og det er nok ikke svangerskap utforbi livmor,da de hadde sett dette på første ul ja:)Siden du er 1.gangs så vokser ting og flyttes littpå og det kan nok kjennes som litt ubehag av og til:)nyt svangerskapet ditt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. mye sant det hun andre her skriver.. =) Voksesmerter... Livmoren gjør fantastisk mye rart igjennom et svangerskap.. den tøyer og bøyer, og den trekker seg sammen for den forbereder seg tidlig... Det som jeg føler er godt å gjøre når det skjer, er å rett og slett stryke/kose der det gjør vondt.. jeg syns det er litt smertelindrene.. men man må slappe av... Så lenge det ikke er noe form for blødning, eller hvis smertene er der hele tiden så tror jeg du ikke skal bekymre deg.. =) Nyt svangerskapet til siste dag, jeg hører det er mange som også savner det etter de har født...

 

Ha en fin dag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uker i dag og trodde seriøst at det er noe ille galt.

Føles ut som magen sprekker at det presses nedover. Blæra føles full og det presses og det gjør ekstra vondt å gå og å reise seg opp.

Voksesmerter? Vel.......da kaller jeg det vokseSMERTER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn jeg har hatt det i disse dagene, men idag følte jeg meg litt bedre. så jeg tenker at grunnen for at jeg fikk det var en blanding av voksing/mensen smerter,siden jeg pleier og få mensen rundt 18-20. Men jeg har også vært plaget tidligere med urinveisinnfeksjon, og da har jeg ikke merket noe særlig når jeg har tisset, men hatt smerter sånn som du beskriver. men jeg tror at,gir det seg ikke, bare bestill en time til legen. jeg tenkte og gjøre det om det ikke ga seg til idag,men det har roet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...