Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg er kvalm i perioder, men ikke hele tiden. Jo, i dag har jeg vært kvalm absolutt hele dagen. Jeg blir innimellom så kvalm at jeg kaldsvetter, svimler, får munnen full av vann og lurer på når jeg kommer til å kaste opp. Men jeg kaster ikke opp...av meg selv ihvertfall. I forrige svangerskap var kvalmen der i 7 mnd. I går fortalte en venninne at hun var så dårlig og spydde hele svangerskapet. Hm, tenkte jeg da- hun var sikkert mer kvalm enn meg. Men så kom det fram at hun putta fingrene i halsen for å kaste opp. Og da ble hun alltid litt bedre etterpå. Og da lurer jeg: er det vanlig at man putter fingrene i halsen for å kaste opp når man er svangerskapskvalm? Er jeg naiv som tror at de som ikke kan holde på maten faktisk spyr av seg selv?? Har vist lite å finne på i kveld jeg:-)
mamman til to gutter Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg kastet opp hele dagen uansett en periode forrige gang jeg var gravid og jeg lover at jeg aldri puttet fingeren i halsen, kunne aldri fallt meg inn uansett. Ikke ble jeg bedre etter å ha kastet opp heller, da var det i tilfelle kun et minutt eller to før jeg var akkurat like kvalm igjen. Heldigvis har jeg ikke vært fullt så dårlig denne gangen,men det er bare fordi jeg begynte med medisiner mot kvalmen tidligere enn sist.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Okei, da er visst verden slik jeg trodde likevel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå