Gå til innhold

Dere som har 2 barn og vil ha flere etterhvert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tenker dere på å få nr 3? Har 2 barn på snart 4 og 18 mnd, sitter å grubler her..hehe. Er så mye å ta hensyn til, men kanskje når minsten er 3-4 år tenker jeg..

Noen dager er det jo mer enn travelt med de 2 vi har også da.. skal ikke være lett nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker å få en til rundt da eldste begynner på skolen:) Eldste er 3,5 år nå;)

Skrevet

Det har jeg også tenkt på, at det hadde vært greit når eldste har begynt på skolen.. hun begynner om 2 år.

Skrevet

mannen er enda ikke overbevist om at vi skal ha flere da :P Men jeg tenker å har ca 3-3.5 år mellom nr 2 og 3, dersom jeg får viljen min. Har 2 barn med 2 år mellom, der minste er 19 mnd, og eldste er 3 år+9mnd.

Skrevet

Huff, jeg som prøver å unngå å tenke på dette her.. hehe

Mine er 5,5år og 2,5år, og vi har begynt å tenke på nr 3, men jeg er ikke ferdig med skolen før om lenge.. huff..

Slem tråd* ;-)

Skrevet

Har veldig like tankar om dette som fleire andre og ser eg.

Vi har ein på 4 og ei på 22 mnd. Vil ha ein til, men ikkje like tett (er vel for så vidt for seint å lage dei like tett no då ;-p). Tenker at 2011 kan vere eit bra år, så det blir mellom 3 og 4 år mellom dei to yngste, og så begynner eldste på skulen det året.

Skrevet

Vi kommer nok til å starte prøvingen på nr.3 da minstemann er drøye to år gammel. Har akkurat 3 år mellom barna nå og synes det har funket veldig bra for oss, kommer derfor til å prøve på det samme neste gang. Men samtidig vet jeg at ting ikke alltid blir som man planlegger, derfor kan det jo hende det ikke går slik...:)

Her er eldste 3,5år gammel mens minstemann er 8mnd :)

Skrevet

Om 5 eller 10 år, vil ha et kjærlighetsbarn. :)

Er 22 mnd mellom eldste og minste på 10 mnd og 2,5 år. Nok å henge fingrene i nå, og trenger ikke mer de neste 5 årene i hvertfall!

Skrevet

Nummer 3 kommer i de dagene nummer 1 blir 4 og nummer 2 er 20 mnd :o)

Skrevet

Jeg har lyst til å få nestemann ca. når eldste begynner på skolen, slik at han slipper SFO og får et godt første år på skolen. Da er minstemann 4,5 år.

Skrevet

Jeg har fått nr tre for 5 måneder siden og har en 1. klassing og en 3. klassing. Jeg syns det har vært perfekt, jeg. Da førstemann begynte på skolen var vi så spente og involverte at overgangen gikk flott. Med nr to var vi blitt erfarne skoleforeldre, og nyheten var "ikke så stor" lengre. Så nå er jeg hjemme, og ungene drar på skolen om morgenen og kommer hjem alene. Jeg følger med dem på skoleveien. Det har gått kjempefint og jeg har mer enn nok tid til å følge opp barnas skolearbeid. Dette får vi gjort før middag og pappaen kommer hjem. Det er herlig å følge opp mellomstes skolestart, som han har behov for.

Syns også det har vært ekstra koselig, antakelig fordi det er så lenge siden vi hadde baby. Så koselig at jeg har begynt å tenke på en til. Huffamei.

Skrevet

Her er jentene 3 og 4 år, prøver no på nr 3. Føler no at vi er komt inn i ein ny fase, og at det kan passe godt med ein til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...