Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Noen som har en ¨venninne¨ ( ikke venninne lenger) som har gått til hat mot deg fordi du er gravid med en person hun har likt som du ikke visste hun likte? Det har jeg og det er slitsomt, vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun sender meldinger til bf blandt annet og sier jeg har vert full på byn osv. Går å slenger alt mulig dritt som ikke er sant, hørte fra en felles venn at på fest gjorde hun ikke annet en å slenge dritt om meg. Blir så oppgitt av hele greia jeg. Hun driver også å truer meg, fordi jeg sendte henne en melding og spørte hva som var galt (før jeg visste noe) og om hun kunne slutte å gå å snakke stygt om meg. Det var ingen trussler eller noe i meldingen, jeg bare spørte fint og enkelt. Men da fikk jeg melding tilbake at hun skulle knuse meg osv. Dette er et voksent menneske, eller noe som hvertfall skal forestille voksent! Blir så lei, hvordan takle denne personen? Trenger gode råd her.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Overse henne, ikke gi hun noen som helst respons på dritten, da får hun bare blod på tann og vil fortsette. Evt hvis det drar seg langt så får du anmelde henne, eller noe. Få samboeren din til å avvise all slags kontakt med henne og.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Nei, og jeg slutter aldri å bli sjokkert over ting jeg hører. At det går an!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå