flotteolga Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Herregud!!!! jeg er ganske ny her. og begynte bra, synes det var deilig å stille spm og være anonym... men så ser jeg at dere hetser hverandre.mobber, slenger dritt om alt fra skrivefeil til iq!!! er reine fjortis kjøret om hvem som har byttet nick osv.. HERREGUD JENTER!!! vi er jo mødre!!! er vi ikke bedre enn dette??? blir ikke dette bedre kommer jeg ikke til og være her noe mer!!! og kommer heller til å fraråde venner om å gå inn hit!!! skjønner at det er deilig og si sin mening men dette er jo bare ondt!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Innlegg som ditt forsvinner i mengden, det er et par tre slike HVER UKE...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Jeg er helt enig i at mange er utrolig frekke i kjeften her, de fleste anonyme. Men enkelte stiller seg lagelig til for hugg mener nå jeg. Og ja, vi er mødre, men vi er først og fremst mennesker med de positive og negative egenskapene det medfører seg. Best å gå på tærne her egentlig...
flotteolga Skrevet 20. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2009 vært her lenge nok til å se det!!!!!!!!!! men skriver det uansett!!!!
Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Beklager å måtte si det til deg, men det er større sjangs for at du får en gråstein til å hoppe dobbel baklengs salto på komando, enn at du får flertallet av disse hormonbombene til å høre på deg. Men koslig å se at noen fornuftige prøver:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Og du kan jo få litt fjortiskjør med på kjøpet - trenger ikke mer enn ett spørsmålstegn/utropstegn etter hver setning.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Kunne ikke sagt mer meg enig med deg 21.34. Slike innlegger begynner å bli kjedelig å lese. Hva er det HI? Skal du liksom plutselig være den voksne her nå? Den smarte, som skal gi alle en leksjon? Tror du det hjelper? Ingen har klart det før, så hvorfor skal du klare det nå? Koselige og rolige skravlesiden ligger litt lengre nede, der kan du gå. Om du ikke tåler feige folk som gjemmer seg under anonym-knappen.
gullgutten_min! Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 har tenkt akkurat samme som deg.. at dette gidder jeg ikke lenger! men tror resultatet av denne hetsinga/mobbinga bare resulterer i at vi andre ikke gidder mer.. de som blir hetset etc her inne fortsetter! So whats the point??? slike som Cat68 tør da i allefall å signere med sitt eget nick! hvorfor i huleste gjør ikke de som hetser henne det? og hvorfor drive å spekulere i om hun emma&adrian har fått nytt nick?? snakk om å ha lite å fordrive tida si med da!!!!!!!!!!! hvem er det da som burde skaffe seg ett liv??? sitte her og prøve undersøke om det er hun som kan stå bak ett eller annet nick.. hallo i luken! tror ikke det er verken Cat68, Emma&Adrian eller noen av de andre som hetses her om dagen som mangler ett liv!! Det må da jaggu være dere anonyme som bruker uendelig masse energi på å lete frem ditten og datten som mangler ett liv!!! hvorfor ikke være ett godt forbilde og eksempel for våre barn, som heldigvis ikke ser hvordan foreldrene oppfører seg her inne!! Det er neimen ikke rart det mobbes på skolenivå når foreldrene holder på slik som dette!! Om man ikke liker den ene eller den andre, eller flere, så la nå da for all del være å lese innleggene deres. for i tillegg være så feige at dere ikke tør å kommentere innleggene deres på skravle; men heller må lage en anonymtråd om det på anonymforumet!! jada...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 .....og der kom nr 2. Lurer på når den 3. vil skrive et slik lignende innlegg om moral og etikk.
flotteolga Skrevet 20. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2009 Er så enig. blir rett og slett sjokka ps koselig å se deg her;) vi snakkes gullgutten_min:) du vet hvor hehe:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 Slik folk hetser hverandre her inne må man regne med å få reaksjoner!!
chill+enda en til Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 Jeg er helt enig med deg, HI. Jeg trodde poenget med en anonymside var at man kunne spørre om ting uten å vise nicket sitt. Men her inne blir det jo søren meg bare verre og verre. Så mye drittslenging og personhets. Modereringen av disse sidene er derimot en vits. Mye rart som røret seg rundt i huet på enkelte kjerringer ser det ut til. Sikkert godt å få slengt litt drit når man er så perfekt selv.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 20. september 2009 #14 Skrevet 20. september 2009 helt sant HI =) det er sykt hva folk skriver sånn i grunnen jeg er litt overrasket over hvor mye dritt disse damene her inne skriver. helt overgitt! men så skjønner jeg jo at når folk skriver provoserende ting så har jeg SÅÅ lyst å skrive dritt tilbake men folk har forskjellige meninger og det må vi jo bare tolerere. MEN, når folk slenger men kjeften og det går på enkeltpersoner så synes jeg det er smålig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå