Gå til innhold

Lei innlegg som er personlige angrep!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kom inn på forumet for noen mnd'er siden virket det som et greit forum med greie folk - men de siste dagene har jeg lagt merke til mange angrep mot f.eks cat68. Syns slike ting ødelegger forumet, i tillegg er det fryktelig unødvendig å provosere hverandre på bakgrunn av hva noen har skrevet. Jeg vil ikke legge meg bort i hva som har skjedd, eller hvem som har sagt hva. Håper folk kan bli litt mer hyggelige mot hverandre - selv om vi har anonymknappen.

Da har nok noen misforstått poenget med å ha en anonymknapp, det er ikke for at vi skal kunne slenge mest mulig dritt til folk uten at de skal vite hvem vi er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen. En gjeng med feige, anonyme høns!

Skrevet

Beklager, men det har faktisk "alltid" vært sånn her.

Nå har jeg snart vært her i 4 år og det samme går igjen, bare med forskjellige brukere.

Skrevet

Dette kunne vært et hyggelig sted.

Skrevet

Synd at det skal være slik da!

Måtte bare få det sagt..får hakeslepp til tider her inne ;)

Skrevet

Hvorfor tror du at cat.68 blir hetset her inne? Fordi det er mange som er lei av henne.Det er alltid en grunn til noe vettu.

Skrevet

Sånn var det i fjerde klasse på barneskolen også. Hvis man ble lei av noen hadde amn liksom lovlig grunn til å være utestengende, mobbe, le av, osv.

Way to go.....NOT!

Skrevet

Synd at det er sånn, at noen ødelegger for andre. Men sånn vil det nok desverre alltid være så lenge anonymknappen finnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...