Gå til innhold

Herregud så glad jeg er for at jeg ikke:

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. har bretta ut NOE om hvem jeg er eller privatlivet mitt her inne.

Ser at det er heksejakt på gang igjen, og som vanlig er det stort sett den samme/de samme personen(e)..

Men underholdende da! =) Skal ha for den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller...

Har prøvd å bli hetsa her også, og ser virkelig ikke underholdningen i det hele.

Skrevet

Samme her.

Man kan si at anonym siden er aldri kjedelig.

Skrevet

Jeg har iallefall lært.

Nettet fanger!

Skrevet

Joda, er veldig underholdende! At voksne mennesker lever livet sitt gjennom internett og forumer, og lirer av seg masse personlig, for så å bli forbanna når de får noe brukt mot seg..

Dette er INTERNETT!! Tror folk at alle her inne er snille, vennlige og hyggelige småbarnsmødre/fedre? Hehehehe.. eh..

Skrevet

Nå har selvfølgelig Cat.68 gått og sladra på skravle om hvor mange anonyme som hetser henner her inne. Og frøken Tilab som aldri vil gå glipp av noe action, har selvfølgelig kommet hit for å hjelpe.

Skrevet

"Gjengen" her inne er helt utrolig.. Med en gang et kjent nick blir hetset, er resten av flokken på pletten for å forsvare! Hahaha, SINNSYKT MORSOMT! :)

Skrevet

Hjelpe!?

Jeg har ikke vært inne på de trådene det pjattes om i dag jeg, bare sett overskrifter. Sikker på at Cat klarer å tale sin egen sak.

Skrevet

Cat klarer ikke lese svarene hun får, så det hun skriver er stort sett bare piss.

Skrevet

Er og glad for at jeg ikke har gjort det. Er bra å gjemme seg bak anonym knappen noen ganger.

Er så lei av alle mobberne her. Er det rart at mange barn blir mobbet på skolen når mødrene oppfører seg sånn? Jeg blir flau på dems vegne, og litt lei meg for at slike damer er mødre..

Skrevet

Eller så er tillab cat.68.

Ingen problem å skaffe flere profiler. Falske sådan.

Skrevet

Sist jeg sjekket var jeg ikke svensk, og både jeg og Cat har vel vært ganske åpne om HVEM vi er IRL?! Er du lite oppdatert kanskje!?

Skrevet

Ikke lite oppdatert kanskje, men enkelte henger ikke her inne HELE tida og får med seg alt KONSTANT!!! Brødhue.

Skrevet

Men ei dame over 40, med blogg og bilder og navn, og ei dame på 27 med blogg, bilder og navn?! Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan man klarer å komme til en sånn konklusjon jeg da. Men det kan jo være at ikke bare jeg og Cat, men også alle de vi kjenner her inne IRL er oppdiktet, for all del!

Brødhue?! Søtt... Var det virkelig det beste du klarte å komme på?!

Skrevet

Jepp... Det er alltid en form for intrige her inne.. ;)

Jeg har også sluttet å gi ut all personlig informasjon her inne, er anonym, har ingen profil og bytter nick ofte...

Skrevet

Ja, det har jeg, og nei det kan du ikke;)

Send meg en pm, så svarer jeg på den. Vil vite hvem jeg deler den med nemlig, har gått over til litt mer personlig enn hva den var (eller, begynt i det minste)

Skrevet

Skjønner;) (Jeg fant den selv uansett:p)

Skrevet

gææææææææææææææsssssssssssssppppp !!!

att dere gidder !!!!

Skrevet

Betyr det at søkefunksjonen her virker igjen?!

Sånn helt off topic liksom:p

Skrevet

tillab: som sagt, så kan man opprette en ny bruker her inne, men en annen nick. På profilen din står det bare at du er ei dame født ditten og er fra datten. Hvem som helst kan skrive det. Jeg kan skrive det på profilen min, ingen problemer der.

Skrevet

Klart hvem som helst kan skrive det, men jeg har da vitterlig vært her lenge nok til at veldig mange vet mer enn det som står der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...