Gå til innhold

Skal/skal ikke pusse opp badene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet inn i denne tomannsboligen for to år siden. Har ikke visst hvor lenge vi skulle bli boende her og fremdeles er vi usikre på dette... Slik det ser ut nå blir vi hvertfall til neste sommer, men kan alltids hende vi blir lenger. Vi har to bad. Ett bad oppe som vi bruker mest og ett kombinert bad/vaskerom nede hvor gjestene går. Begge disse badene burde vært pusset opp. Gulvene er fra når huset ble bygget i -82, med sterk grønnfarge og søkk. Baderomsinnredningen er skiftet ut og veggene malt av forrige eier.

Derfor lurer jeg litt på om det vil lønne seg for oss å pusse opp disse badene eller bare la de være?! Hva tror dere?

Bor forøvrig ett stykke på landet, så husprisene er er relativt lave.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at du får ikke så mye igjen for å pusse opp så store ting som bad og kjøkken, så hadde jeg vært deg ville jeg iallefall vite om jeg skulle bodd der en stund si 5 år minst for å bruke så mye penger på de.....

Skrevet

Aha... Men hvis det stemmer er jo valget enkelt :)

Skrevet

Du vil nok få mye igjen for å pusse opp bad, men ikke like mye som dere koster på det selv =) Så om dere blir bare boende der ett år til, ikke puss opp badet!!!!

Det vil dere tape penger på=)))) Blir som hun over her sier, da skulle jeg bodd der minst 5 år før jeg solgte (er forsovidt det vi hr gjort, pussa opp bad og kjøkken for nesten 6 år siden.-når vi kjøpte huset) og har solgt nå=))))

Skrevet

Okay, greit at flere sier det samme..:) Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg nye, deilige bad, men ønsker jo ikke å kaste penger ut av vinduet. Vi er usikre på hvor vi skal bo i fremtiden, men dersom vi skal bli her i bygda ønsker vi oss uansett noe større om ikke så altfor lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...