Melkedrøm Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Sitter her å undres litt over hvor mye tid enkelte brukere her inne bruker på denne siden daglig.. Jeg er innom her endel og skumleser overskrifter, leser noen innlegg, lager innlegg i ny og ne også. Jeg kjenner igjen noen nick også men vet ingenting om menneksene bak. Leser noen innlegg her inne hvor folk vet alt om alle, hvem er ute, hvem er inne, hvem har skiftet nick til hva osv osv. Hadde det ikke vært mye bedre å brukt all denne tiden på feks barna, gå seg en tur i nydelig høstvær eller besøke venner in real life? Bare lurer. Ps, vurderer sterkt å kjøpe meg inn som eier av denne siden om det er mulig, for den må jo gå utrolig bra økonomisk
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Nja, et liv er kjipt Jeg har ikke så veldig sosialt nettverk her (derfor skal vi flytte nå, hehe) så jeg bruker dødtiden til å være litt her Betraktelig mindre nå enn da jeg var i permisjon da ) For å forsvare meg selv, så har jeg allerede i dag gått lang tur med ungene ute i REGNVÆRET (dårlig med finvær her gitt), kjørt eldstejenta på besøk til ei venninde, laga og spist middag, bretta og lagt på plass klær, rydda bad og diverse når guttungen sov, OG vært å trent i 2 timer.. så selvom nicket mitt støtt dukker opp, så betyr det ikke at jeg bor her inne... nå lenger )
Gjest Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Hmmm... Skaffe deg litt perspektiv?! Jeg er ikke, men har i lange perioder vært en av de aller mest aktiver brukerene her inne. Har du lyst til å vite hvorfor? Kanskje det kan sette ting litt i perspektiv for deg?! Grunnen er at denne siden har hjulpet meg masse gjennom en moderat til alvorlig fødselsdepresjon, den har hjulpet meg gjennom tøffe tider jeg har hatt hvor størstedelen av problemet har vært meg selv, det sitter en masse helt fantastiske mennesker bak noen nick her inne, som kan by på støtte, veiledning, rådgivning, et tupp i baken og ikke minst en masse god underholdning. Og jeg sitter kveld ut og kveld inn helt alene, alternativet er å se på tv (jeg gjør riktignok gjerne det samtidig som at jeg svinger innom her jevnlig i løpet av kvelden) Så denne siden kurerer ensomheten litt også, for ensomhet er ingen god følelse når man egentlig er to! Så kanskje du skal skaffe deg litt mer perspektiv?
Norwegian by injection Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Jeg er delvis enig med deg. Noenganger må jeg virkelig skjerpe meg slik at ikke jeg sitte her 24/7. Jeg er mye alene på kvelden og synes det er mange koselige damer her inne, en liten trøst når mannen er borte på jobb og ungene er i seng. Synes ikke det er så galt, jeg jobber, trener, lager mat, er på hesteskole, dans, fotball, hjelper ungene med lekser o.l. DIB (og cola light he he) er min eneste "uvane", synes ikke det er så ille...bad habits are hard to break ;0)
Melkedrøm Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 Ja, jeg er også her inne pga råd og tips fra andre i samme sitasjon, men det var ikke helt det jeg hadde i tankene. Jeg tenker mer på mange av disse anonyme (og sikkert andre med nick også) som sitter å diskuterer dag og natt om andre brukere og slenger dritt. Fikk bare inntrykk av at noen sitter ved dataen og lever seg litt veeeel mye inn i denne lille verden av et nettsamfunn. Men kanskje jeg tar feil. Var på ingen måte ment å henge ut noen, men for meg er denne siden ok for å hente erfaring fra andre med barn. Går man på anonymsiden tar det jo helt av med drittslenging og detektivarbeid for å finne ut hvem er hvem og er hvem her enda eller er hvem borte- eller at hvem skal pelle seg ut.. Ble bare litt sjokkert da jeg stakk innom, for det tok liksom helt av.
partyoffive Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Hei Norwegian - du glemte og nevne at du har mòtt hyggelige folk her inne som har også blitt venner 'IN REAL LIFE' som HI sier, LOL!
Norwegian by injection Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Hey party! Ja, ikke sant? Jeg hadde aldri møtt deg (og familien IRL) om ikke det hadde vært for DIB. Enda en god grunn til å være her inne ;0)
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Jeg er ikke en aktiv bruker her inne, men når jeg er på nett så går jeg som regel på hit for å kikke eller poste ett innlegg hvis jeg lurer på noe. Jeg har vært medlem her i noen år, siden jeg fikk eldstedatteren min på snart 3år..da jeg var gravid var jeg en god del her inne, jeg synes det er fint å få svar på ting man lurer på eller lese om andre som er i samme situasjon som meg, vi er jo småbarnsmødre de aller fleste her:) Jeg er også en god del alene, siden mannen min jobber offshore..jeg er da stucked hjemme hver kveld siden jeg har små barn og da er dib blant annet ett godt tidsfordriv... Men det jeg gjør aller mest når jeg er alene er faktisk å vaske å rydde...har iallefall ett skinnende rent hus hver kveld så jeg sitter egentlig foran pc`en med god samvittighet:)hehe Og hvorfor bryr du deg om hva folk bruker tiden sin på HI? Du har jo ingenting med det, men er tydeligvis veldig nysjerrig siden du gidder poste ett innlegg om det... Og ja kan foresten legge til at da jeg var gravis med eldstejenta for 3år siden så traff jeg en utrolig kjekk jente på bim...vi ble gode venner i real life etterhvert:)) Og hva er vel bedre enn det?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå