Gå til innhold

dunpose, lammeskinn eller voksi til vinterbaby i nord??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er best? Har voksipose med en sånn middels dyne fra før.. men det er kaldere her enn der vi bodde sist den var i bruk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor i finnmark, og har voksi. er kjempe fornøyd å føler at jeg får pakka den godt rundt gutten.. en skinn pose kan ofte være litt stivere å få rundt i alle kriker ;)

Skrevet

jeg bor på indre østlandet og her kan det også være sikkelig kaldt. Jeg har en voksipose fra før, men den får jeg ikke plass til i bagen på vonga. Jeg kommer til å bruke lammeskinn i bunnen og en liten dunpose oppi. Er ellers veldig godt fornøyd med voksiposen, syns den gjør det enkelt å eks. regulere varmen. Vi kommer til å bruke den når frøkna har vokst ut av bagen.

Skrevet

Vi har en tykk og god voksipose. Kommer til å bruke den når det er kaldest.. trapper ned med saueskinnspose.. så til lammeskinn og dyne etterhvert ettersom tempraturen. Bor på østlandet. Voksiposen er såpass stor at den kan brukes i sportsvognen også. (Håper den går i vognene også.. har ikke prøvd enda) Bor forresten på østlandet.. men har vært veldig kaldt her også. Kan sikkert ikke måles med helt i nord da.

Skrevet

Stor fan av voksiposen ja :0)

Men den classiske er ganske stor i forhold til mange av dagens små vogner!

Skrevet

bor finnmark å hær blir det voksi ja.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...