Malita Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Er dere stort sett alltid anonym, eller bare når dere skriver dritt om andre? Tenker på alle de fine "samtalene" jeg har hatt her inne der jeg får inntrykk av at denne personen virker veldig ålreit. Er du da samtidig et troll som spyr utav deg masse dritt i neste innlegg. Har selv vært anonym her mange ganger, men har aldri rakket ned på noen sånn som mange? holder på. Det er mer for å ikke utlevere meg for mye. Men tror jeg skal boykotte anonymknappen fremover ( Med untak av hvis jeg har noen veldig intime spørsmål;) for all denne spydigheten vil jeg ikke stå under!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg er alltid anonym, men har aldri giddet å rakket ned på noen her inne. Ikke verdt det. Førere ikke til noe heller, så det er bare bortkasta energi.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Er vanligvis snill på Skravlesiden, men av og til ond på Anonym.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Jeg klarer ikke å være ond selvom jeg prøver engang, så det vakke meg! ;o)
Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg er fint kapabel til å lage kvalm uten å være anonym... Så det vakke meg heller.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Jeg kan nok være ganske kvass her inne på anonymsiden dersom jeg føler for det - men sjelden personlige angrep, som det som skjedde med emma&adrian for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå