Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hvor langt ut går køen om ettermiddagen?Og jeg er redd det skal bli langt å kjøre i lengden,eller blir det en vane?Hehe,det er jo et spm til dere som bor langt ute,og jobber i byn etc:-) Vi tenker litt på et hus nesten på Møvik:-) Og er det en egen "kultur" der som på feks askøy?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Egen kultur på Askøy? Hvilken kultur er det? Bare litt nysgjerrig her )
Ranveig R Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Frå by'n begynner køen mellom Lyderhorntunnelen og Storavatnet. Det løyser seg opp rundt brua. Innover er det kø frå rundkøyringa på Kolltveit, løyser seg igjen opp rundt brua. Du må køyre frå sentrum seinast kl 15 for å sleppe unna det verste. Det er Storavatnet/brua som er flaskehalsen, når du først har kome seg forbi den er det ikkje meir kø. Eit fint alternativ er jo å parkere på Straume og ta bussen til byn, så kan du sove eller gjere noko anna fornuftig mens du sit i kø )
Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Det pleier å løse seg opp etter avkjørselen til Brattholmen, før Sartor Senter. Men det er veeeldig langsom kø fra påkjørselen v/ loddefjord og til beg. av sotrabroen.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 Hehe,du vet jo hva de sier:Bygg tak over askøy så får man hverdens største galehus:-)) Neida,bare tuller,er fra askøy selv,så det var ikke meningen å støte noen;o) Vet ikke hvordan jeg skal forklare hva jeg mener,men hører ofte at askøyværinger er noe for seg selv:-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Hehehe.... Verdens største galehus. Det var jæklig god! Men siden du er askøyværing må du jo vite at uansett hva som blir sagt om askøy kan du gange det med 10 når det er snakk om sotra. )
Fancypants Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Problemet med køen er de som langs hele veien slipper inn folk som egentlig har vikeplikt. Grrr! Personlig kjepphest, der:) Er vane, men uten fleksitid sliter du. "Kultur" på deler av Sotra, ja. Beklager å si det, men Møvik er ett av de ille stedene... Mange derfra som ikke kan skrive navnet sitt, sor å si det sånn. Men "nesten Møvik" trenger slett ikke være så ille Kan sende meg PM hvis du vil, jeg er lokalkjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå