Gå til innhold

Hvor gamle er dere mai-jenter?


mulder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Jeg blir 40 år i mai, og håper jeg får denne babyen som en fin bursdagspresang. Dette blir barn nr 4, som vi har ventet på. Mistet en før i sommer, så det er godt å være gravid igjen.var på ultralyd i går, i uke 8 og alt så bra ut:-). Ellers er jeg mamma til 3 jenter som er 17, 13, og 2,5 år.

 

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiheihei! Her er jeg, 19 år og venter nr. 3.. så det var ei lengre oppe her som lurte på hva jeg tenkte på! stå frem å spør da.:) Er det så mye bedre å være 33 å vente nr 3 da? Hva tenker du på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 30 og venter nr.3. Blir for dumt å ha så mange meninger om når det er riktig alder å bli mamma. Kjenner flere som ble mamma når de var 18 og var klare da selv om jeg selv fikk førstemann når jeg var en del eldre. Mye som kan være med på å virke inn på når vi får barn uten at folk trenger å synse så mye om det. Tror både en på 19 og en på 33 kan være flinke trebarnsmødre og ønsker dere begge lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK! Helt enig! Alder spiller ingen rolle, så lenge man er klar for å få barn.! Synes det er mange "gamle" og unge mødre her inne som burde spare seg mye drittslenging.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg er 21 og venter nr 1! Gleder meg sååå masse :D Ikke planlagt, men super velkommen!!

 

Ser en liten diskusjon om alder her, selv ville jeg vente noen år, før 25 sa jeg alltid. Men uansett når man får barn så tror jeg man vokser litt med magen. Noen føler seg klare når de er 16-17, andre når de er 30. Selv er jeg helt ferdig med utdannelsen min, har kjøpt hus som er ferdig rett før ungen kommer. Har også har 2 hunder og er sååå ferdig med fyll og fest. Så unge nå føler jeg passer veldig fint! :) Men håper jo mannfolket vokser litt snart å, men har vel ikke gått helt opp for ham enda! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 26 og venter nr 3 - snakk om! blir 3 unger på 4år... kjenner jeg gal gleder meg - kjempe stas!!

blir 27 ik så lenge etter jeg har fått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...