plastblomst♀♂♂ Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hva tjener dere? Trives dere i jobben? Jeg vurderer å begynne å studere dette desentralisert. Er det like mye verdt som å studere vanlig ved en høgskole? Har litt lyst til å bli førskolelærer, men har ikke mulighet til å studere "vanlig" på en høgskole. Kommer eventuelt til å ta det på deltid og desentralisert. Noen som kan gi meg svar?
Maia&Mathias <3 Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg er førskolelærer og ELSKER jobben min!!! Akkurat nå er jeg jo i mammaperm, men jobbet som pedagogisk leder før jeg gikk ut i perm. Jeg jobbet i privat barnehage som er medlem av Privat Barnehagers Landsforbund og der tjente jeg ca 320 000 som ferdig førskolelærer. Jeg vet ikke om førskolelærere som studerer desentralisert er like mye verdt, men så lenge du får bachleor i førskolelærer så er jo dette fullverdig førskolelærer vil jeg tro. Jeg er veldig spent på å begynne å jobbe igjen etter endt perm for etter å ha vært sammen med små unger hele dagen så lurer jeg jo litt på om jeg har masse overskudd til min egen unge... Vet at noen av venninne mine som er førskolelærer synes det er stress å jobbe fullt og så gå hjem til sitt eget barn. Men jeg synes ihvertfall at å jobbe som ped leder er utrolig givende, utrolig viktig med tanke på at det nettopp DU velger å gjøre er med på å legge grunnlaget for barna sin fremtid og fremfor alt får du jo masse kos og kjærlighet fra barna på din avdeling! Lykke til med valget!
blåbæret Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Lønn varrierer fra hvor i landet man bor. Jeg har topp ansinitet og tjener 360 000,- Jeg gikk deltid og var fornøyd med det! Elsker jobben min og gleder meg hver dag til å gå på jobb! Jeg syns ikke det gjør noe at jeg har små barn selv.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 jeg elsker også jobben min!! Jobber på småbarn, og gleder meg til å gå på jobb hver dag Jeg jobber som førskolelærer, altså har avd en pedagogisk leder i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå