Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg har èn bror. To år skiller oss. Alltid hatt en grei tone og ok oppvekst. Han har lenge vært gift og bosatt 6 timer kjøring fra oss. Han har et greit liv, ok jobb og 3 barn som er jevngamle med våre. Men kanskje en i overkant krevende kone. Saken er at han/de tar så sjelden kontakt. Jeg har termin i disse dager og han har ikke ringt siden begtnnelsen av juli. De var her sist i februar. Da var det 14 måneder siden sist de var her. Har invitert de flere ganger i sommer, uten hell. Får kanskje en sms hver annen, tredje måned max. Og om jeg får svar på mine, kan det gå en uke. Er litt såret nå merker jeg. At de ikke kan vise litt interesse når det er fødsel rett rundt hjørnet og de skal bli onkel og tante. Nesten så jeg har lyst de skal få vite at jeg har født av mamma og ikke en telefon fra meg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 HUff, dette hørtes jo ikke så bra ut. Synes du skal sende en sms eller ringe din bror og fortelle at du savner han, og ønsker at han (og familien) kommer en tur på besøk nå. Minn han på at du har termin rett rundt hjørnet, og at det hadde vært gøy om han eller de kom en tur innom rett etter fødselen også.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 han høres nøyaktig ut som en..............................mann! Menner driter i slike ting..sorry,men sånn er det. kjenner ikke EN mann i denne verden som har ansvaret for feks pakke koffert når familien skal på ferie, kjøpe inn bursdagsgaver, huske burdager, kjøpe mer enn en julegave, maks to.. Og ALDRI har jeg hørt om noen mann som kan huske andre enn konas termindato.. med mindra han er homofil,da.. Og da har han jo ikke kone....... Ha ha ha ha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå