Gå til innhold

mage noen?


4....??

Anbefalte innlegg

huff...............nå kjenner jeg at buksene begynner å bli strammere. hadde lagt på meg noen kg før jeg ble gravid, på rompe og lår, som jeg har planer om å få flyttet opp på magen! hadde jeg bare orket å trene!!! sier til meg selv sikkert hver dag, i morgen skal jeg! håper virkelig energien kommer sterkt tilbake veldig snart!

 

er egentlig ikke så veldig glad i disse første ukene, før en får gravid mage, nå føler jeg meg bare veldig slapp i fisken!

men håper jeg kan bruke mine bukser noen uker til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine bukser er nok blitt litt trange ja... 7+1 i dag. Er slank, men har en liten restekul fra forrige svangerskap som antagelig er blitt litt slakk... Har ikke lyst til å lete fram gravidbuksene før det har gått noen uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at noen andre også kjenner det litt selv om det bare er 7 uker. Jeg har tenkt at det bare er jeg som tror jeg kjenner det for å føle meg litt bedre...hehe. Har blitt spurt to ganger om jeg var gravid allerede. Og har svart at det bare er "babyfettet" fra forrige mann. Det er nok ganske mye sant i det ja... Men hva er det egentlig som gjør at man blir litt større bare i 7ende uke?? Mest livmora, eller? Babyen er jo bare noen millimeter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er mammabuksene kommet i skapet :P

Dette er mitt 3 barn så er sikkert derfor. Klarer ikke gå med joggebuksene engang. gjør vondt i magen når jeg får bare litt press :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at buksene er strammere, har en olabukse som kan brukes.... Mitt 2 barn... Alle sier man blir større med nr 2, livredd for det, Ble utrolig stor med førstemann hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg er litt overfølsom, men jeg orker ikke å ha buksekanten pressende mot magen og buksene mine er trangere.

 

Jeg har faktisk gått ned en kg, men for min del så er det ingen problemer å gå ned, men er overasket over at nederste delen av magen er større. Jeg venter på første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var otroligt gott att höra att det inte bara är mig ja.. :) Klarar inte jeans längre, De strammar och magen hänger utanför :D Inte det att jag har något igen från förra man men föler mig oppblåst och "slapp i fisken" som en annan nämnde här :) Men må nog vänta med mammabyxorna ett tag till :) Har ett par "pen" byxor som är lite stora som jag bruker varje dag nu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også 7 uker på vei og det strammer godt i de vanlige buksene mine..

i bilen på vet fra jobb må jeg alltid løsne opp beltet og knappen..

gleder meg til jeg kan fortelle om graviditeten og tror nok magen "slipper" litt mer ut da.. bruker egentlig uniform på jobb ( sort dressbukse og dressjakke ) men gleder meg veldig til magen vokser og jeg heller kan bruke en pen tunika og sort bukse som ikke strammer noe sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fått bittelitt mage, sikkert mest pga oppblåsthet..!? :)

Tenker jo at noen snart kanskje begynner å lure på om jeg har lagt meg litt ut, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nr to dette, og jeg er kjempe oppblåst. Prøver så godt jeg kan og skjule det, men det er ikke lett. Føler jeg har lagt mye på meg, men det har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, bra å høre at jeg ikke er den eneste! Har gått opp ca 3 kg jeg da, men er så utrolig oppblåst at det sikkert ser ut som 10 og magen er steinhard. Er nesten så jeg skulle ønske at jeg hadde tvillinger - for det hadde kanskje forklart den store magen? hehe. Er tvilling selv faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk! :o)

nå er jeg 8 uker i dag! og i går kveld var tanta mi innom...

hun kikka på den opplåste magen min ( hver kveld er den slik)

og blunket, javel sier hun - ting på gang!!

må jo bare smile jeg blir jo helt satt ut av direkte tiltale :)

jeg blånekter og sier jeg bare har lagt på meg...hun bare smiler og sier -får jo ikke svar om en ikke spør!

og inne sitter mannen min og gliser - lykketil med å holde det hemmelig i 4 uker til...haha! -sier han!

jeg blir litt "fornærma" - men ser jo at det er gøy, jeg står og ror med alle dumme unskyldninger!!

-hva sier jeg neste gang!?

er 3 mann, så det kommer utvilsomt til å syne tidligere denne gangen!!

 

Andre som har det likt??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg si, 5+5 og magen står rett ut som ei tromme, ekstremt oppblåst, må burke mamma bukser allerede, og det er ikke så kult når man prøver og skjule det... har fått mange undrende blikk allerede... Fikk besøk av venninda mi her om dagen, hu veit jeg er gravid, og hu fikk helt sjokk....hehe... hu er selv 16 uker på vei, og jeg er tre ganger så stor =O og det værste er at magen begynner og bli hard i tillegg... blir nervøs ejg, gjør jo så vondt og holde den inn =( og klarer det ikke ordenltlig lenger heller...:( føler med dere jenter..annengangs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel så å si hatt ''mage'' side uke 5.. men tror det er bare luft. Om mårran er den flat, men med en gang jeg spiser noe så er det en skikkelig hard kul på den! Merkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har blitt litt oppblåst ja.. :P men ingen som har komentert det enda ;p hihi. ser når jeg har spist så er magen på plass den ;) hehe

Skal fortelle det til foreldre å søsken i morgen da de kommer på middag :) må nesten si det når jeg er så dårlig... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Min tredje. Var ikke mer enn åtte uker på vei - og stolt over å ikke ha gått opp mer enn èn kg - også spør folk om det er smått på vei... var bare å bekrefte da! Er 10+2 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har magen min en liten kul før jeg har spist også...

Er snart feridg med uke 9..

Veit ikke helt hvor lenge jeg klarer å skjule det for andre lenger, for nå begynner det virkelig å se ut som om jeg har gravidmage...

 

Men morro er det jo da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å skjule min store, oppblåste mage godt ved å bruke skjørt:-) Kjenner meg godt igjen i kommentarene oppover her! Huff, og bare i 9. uke..... :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...